Odlomak

Da li ćemo odsesti u nekom hotelu, najčešće odlučujemo na osnovu njegove kategorizacije,
pozicije hotela, izgleda, ali svakako i cene smeštaja. Za nas je bitno da je soba opremljena
najmodernijom tehnikom, udobnim krevetima, da se u okviru hotela nalazi spa centar i slično.
Ukoliko je sve to dočarano lepim slikama, mi se tada smatramo pravim srećnicima i nestrpljivo
iščekujemo dan dolaska u hotel. Međutim, retki su oni koji će prilikom odabira nekog hotela
pročitati utiske ranijih gostiju, koji vrlo često mogu biti više nego korisni. Kada stignemo pred
hotel očarani njegovim spoljašnjim izgledom požurimo da što pre vidimo našu sobu, i da se
odmorimo na udobnom krevetu. Tada, vrlo često već na recepciji možemo se neprijatno
iznenaditi i susresti sa prvim problemima. Našoj ushićenosti prilikom ulaska u hotel vrlo brzo se
suprotstavlja bezvoljni recepcioner, koji sedi za pultom i jedva izgovara : ,, Dobar dan i
dobrodošli’’. Osim bezvoljnosti i nemotivisanosti zaposlenih, mogu nam zasmetati i njihova
neefikasnost u radu, kao i nedovoljna obučenost, na primer, ukoliko govorimo o zaposlenima na
recepciji, nepoznavanje stranih jezika, veština komunikacije, nezainteresovanosti za poslom,
sporost itd.

PREDMET ISTRAŽIVANJA

U savremenom poslovanju, kako bi se ostvarila konkurentnost na tržištu, smtara se da je
najbitnije imati dobar kadar. Lljudski resursi su upravo postali ti, koji omogućavaju dobro
poslovanje nekog hotela ili bilo koje druge organizacije. Upravo je to bio predmet našeg master
rada, značaj upravljanja ljudskim resursima i značaj ljudskih resursa za organizaciju.
Posebnu pažnju posvetili smo motivaciji kod zaposlenih, radi postizanja uspeha. Bavili smo se
pojmom i definicijom motivacije, kao i njenim teorijama i tehnikama. Akcenat je stavljen i na
nagrađivanje zaposlenih materijalnim i nematerijalnim nagradama i na važnost pravilne procene
potreba zaposlenih od strane menadžera. Prikazali smo i savremeni pristup menadžmenta
ljudskih resursa na primeru hotela ,,Moskva’’ u Beogradu.

Rating: 3.0/5. From 2 votes.
Please wait…
Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Komentari