Sličnosti i razlike između menice i čeka
Objavio kacab 24. april 2024.
Maturski Radovi, Ekonomija, Marketing/PR, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio dejana1995 23. januar 2023. Prijavi dokument
Туризам представља чин путовања у циљу рекреације, као и прибављање услуга ради остваривања тог циља. Сама ријеч „туризам“ потиче од француске ријечи тоур, што у преводу значи путовање, обилазак, екскурзија. Туризам представља подручје које карактерише висок степен импементације маркетинга, прије свега због специфичности туристичког тржишта, које захтева употребу маркетинга као предуслова успијешности пословања туристичких предузећа. Свеобухватнија дефиниција би била да је туризам услужна индустрија, која се састоји од већег броја опипљивих и неопипљивих елемената. У опипљиве елементе спадају транспортни системи – ваздушни, жељезнички, путни, водени и у новије вријеме, космички; услуге угоститељства – смјештај, храна и пиће, обиласци, сувенири; и сродни сервиси као на примјер банкарство, осигурање као и безбједност и сигурност. Неопиољиве елементе чине: одмор и релаксација, култура, авантура, нова и другачија искуства. Основне карактеристике туризма су: разноврсност (хетерогеност), непроизводан карактер рада, сезонски карактер пословања, висок степен еластичности тражње и нееластичности понуде. Туристички производ је један тотални производ, што значи да се састоји од материјализованих производа и услуга, односно од пакета услуга, активности, и догађаја које задовољавају очекивања посјетиоца. Под туристичким производом подразумијевају се путовања, услуге исхране и смјештаја, ручак у ресторану, изнајмљивање аутомобила, паушално путовање и сл. Такође и осунчаност, рељеф, планински пејзаж, културно-историјски споменици, манифестације итд. Туристички производ се састоји из одређених елемената. Елементи туристичког производа могу се нудити непосредно туристи или се одређеном комбинацијом могу понудити као интегрални туристички производ. Стратегија диференцијације туристичког производа састоји се у изради производа, који је по одређеним или по великом броју карактеристика, различит од конкурентског производа.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio realmadrid1994 24. april 2024.
Objavio vesna2412 24. april 2024.
Objavio vesna2412 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.