Istorija granične policije u Srbiji
Objavio underdog011 29. novembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Bankarstvo/Finansije
Objavio studenti.rs 06. novembar 2018. Prijavi dokument
Cena označava novčani izraz vrednosti robe i usluga na tržištu. Posredstvom cene kompanija ostvaruje prihod, meri tržišno učešće i svoju profitabilnost. Broj realizovanih usluga i proizvoda koji se može prodati na određenom tržištu u određeno vreme zavisi od veličine prodajne cene koju preduzeće određuje.
Svaka promena cene utiče na prihod, obim prodaje i troškove poslovanja, a preko njih i na dobit. Da bi se ostvarila relativno trajna dobit cena mora da postane integralni deo strategije ne samo marketinga nego i preduzeća. Cena se formira u direktnoj korelaciji sa uslovima na tržištu, ali i sa kupcem, tj. koliko krajnji potrošač zaista i želi da plati za odredjeni proizvod/uslugu.
Cena predstavlja bitan deo u kreiranju predloga za vrednost onoga što se nudi. Što se tiče pravila za određivanje cena, u praksi ona nisu strogo definisana. Kompanije se u određivanju cena susreću sa mnogim poteškoćama koje su posebno izražene kada preduzeće želi da plasira nov proizvod ili da nastupi na novom tržištu.
Objavio underdog011 29. novembar 2024.
Objavio aventurin 25. novembar 2024.
Objavio prodidz1 25. novembar 2024.
Objavio Milannce92p 02. decembar 2024.
Objavio Milannce92p 02. decembar 2024.
Objavio anjetina0105 02. decembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.