Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 12. februar 2020. Prijavi dokument
Predmet rada je ispitivanje uticaja koji digitalne tehnologije i mediji imaju na percepciju korisnika, i to konkretno u domenu sportskog marketinga.
U prvom delu rada biće objašnjen koncept marketinga u sportu i njegove specifičnosti, sa posebnim osvrtom na aktuelne trendove i izazove sa kojima se danas suočava. Drugo poglavlje će biti rezervisano za pojašnjavanje koncepta digitalnih tehnologija i medija i analizu njihovog razvoja.
Nakon teorijskog dela, treći deo rada prikazaće rezultate sprovedenog istraživanja, koje za cilj ima ispitivanje percepcije sadržaja koji se komunicira putem digitalnih tehnologija i medija u sportskoj industriji, kao i diskusiju dobijenih rezultata. Ovaj rad će nastojati da identifikuje načine na koji korisnici konzumiraju digitalne sadržaje i njihovu efektivnost.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.