Znamo da je cilj svakog preduzeća da preko instrumenata upravljanja osigura stalan rast i razvoj i tako poveća svoju sopstvenu vrednost. Pri ostvarenju ovog cilja svako preduzeće mora zadovoljiti očekivanja različitih interesnih grupa kao što su vlasnici kompanije, menadžment, zaposleni, dobavljači, potrošači, vladine institucije i društvo u celini.

Ova očekivanja mogu biti finansijske i nefinansijske naravi i pri upravljanju kompanijom, odnosno donošenju odluka važnih za poslovanje u obzir je potrebno uzeti i jedna i druga. Konkurencija i sve bolja informisanost kupaca prisiljavaju kompanije na značajnu promenu strateškog razmišljanja. Kompanije, preduzeća koja žele izgraditi konkurentsku sposobnost na sadašnjim i budućim tržištima moraju promeniti način razmišljanja koji je na njih gledao kao na izdvojeni sistem koji se treba pozicionirati na tržištu što je bolje moguće.

Prijavi se

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte