Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment, Trgovina
Objavio Ivanaiva99 13. jun 2014. Prijavi dokument
Uvod
Uspešna prodaja obuhvata svaki aspekt procesa prodaje, pruža savete o zauzimanju pravilnog odnosa i stava prema prodaji, samoorganizovanje, razumevanje potreba kupaca i rad sa njima, kao i izgradnja osnovnih veština prezentacije, pregovaranja, timskog rada i neizbežne ,,KONTROLE“
Kontrola predstavlja završnu fazu procesa upravljanja prodajom. Pomoću kontrole se vrši merenje ostvarenih rezultata sa planiranim pokazateljima. Kontrola marketing aktivnosti je sistematsko i kontinualno preispitivanje donesenih planskih odluka i funkcionisanje marketing organizacije za primenu donesenih odluka.
Savremena prodaja svoje aktivnosti bazira na osnovu rezultata naučnog istraživanja tržišta, kompletnog oblikovanja sistema ponude proizvoda ili usluga, uspostavljanja kontakta i komunikacija sa kupcima na dugoročnoj osnovi i drugim aktivnostima u smislu izgrađivanja stabilne pozicije na tržištu.
1. Kontrola prodajnih aktivnosti
Kontrola predstavlja završnu fazu procesa upravljanja prodajom . Kontrola nije čin već proces, koga čini skup međusobno povezanih aktivnosti, neophodnih za sprovođenje kontrole. Kontrola marketing aktivnosti predstavlja sistematsko i kontinuirano preispitivanje donesenih planskih odluka (ciljeva, politike, strategije, programa i planova). Suština kontrole su informacije. U stvari, sistem kontrole nije ništa drugo do organizovani sistem informacija koji omogućava menadžmentu da procenjuje kako je organizacija poslovala i gde su buduće poslovne mogućnosti. Poslovna strategija zahteva niz raznovrsnih informacija o prodaji, troškovima, tržišnom učešću, aktivnostima konkurencije, tržišnim trendovima i okruženju.
S obzirom na brojne promene koje se pojavljuju u toku primene marketing plana, marketing odeljenja moraju kontinuirano da prate i kontrolišu aktivnosti.
Aktivnosti prodaje i distribucije od ključne su važnosti za preduzeće, budući da plasiraju proizvode na tržište, čine ih dostupnim krajnjem potrošaču i motivišu na kupovinu. Na taj način osiguravaju stalan priliv novčanih sredstava u preduzeće. Istovremeno, aktivnosti posebne prodaje angažuju skupe resurse preduzeća, ljudske i finansijske, što čini jednu od najskupljih poslovnih funkcija. Kako bi se u potpunosti kontrolisali troškovi i unapredila efikasnost na terenu, važno je pratiti delatnost radnika na terenu i marketing. Uz podršku moćnih programskih alata za mobilno poslovanje, preduzeća postižu veći učinak u planiranju i kontroli vlastitih prodajno – distributivnih aktivnosti, a kontinuirano praćenje stanja na terenu daje im uvid u nove poslovne mogućnosti.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio dejana1995 21. februar 2023.
Objavio joka84 25. jul 2022.
Objavio joka84 24. maj 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.