Funkcionisanje kompanija koje proizvode poljoprivredne i prehrambene proizvode usmereno je ka satisfakciji potreba stejkholdera, posebno potreba potrošača. Kvalitet hrane prilagođen potrebama i očekivanjima kupaca osnova je opstanka kompanija i njihovog prilagođavanja uslovima na tržištu. Postoji povezanost između kvaliteta i konkurentnosti jer nivo kvaliteta ukazuje i na nivo konkurentnosti. Evropsko tržište nameće obavezu obezbeđenja odgovarajućih standarda i u oblasti proizvodnje hrane. Takođe, globalno okruženje zahteva da se plasman hrane odvija uz pomoć inovativnog marketinga. Poslovni imidž kompanija jača uz poboljšanje eko performansi preduzeća, naročito uz eko marketing. Briga o eko kvalitetu odnosi se na oblasti nabavke sirovina, proizvodnje gotovih proizvoda, skladištenja, prodaje, distribucije, odlaganja otpada, informisanja potrošača i eko obeležavanja. Zbog toga i upravljanje ekološkim performansama kompanija postaje jedan od prioriteta u upravljanju. Izražena je potreba stvarnog poštovanja prava potrošača, što uključuje i pravo na obeštećenje.

 

Prijavi se