Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio eN_Dy 14. oktobar 2012. Prijavi dokument
UVOD
Sportske priredbe,trgovačke sajmove i izložbe istorija beleži još iz doba pre Atine i Rima.Setimo se samo Olimpijskih igara u staroj Grčkoj ili gladijatorskih borbi u starom Rimu.Mesta gde su se zaustavljali trgovački karavani radi razmene roba istorija opisuje još u Starom veku.Srednjovekovna okupljanja radi zabave ,igre i pesme su preteča modernih sajmova zabave i festivala.
Kada govorimo o ekonomskoj ponudi pre svega mislimo na proizvode i nematerijalne usluge.Rame uz rame sa ove dve kategorije staju i događaji čija uloga i značaj kao ekonomske ponude raste u zadnjih dvadesetak godina kako u razvijenim zemljama tako i u zemljama u tranziciji. Gore navedene činjenice iziskuju proširenje otvaranje područja primene menadžmenta i na događaje i stvaranje menadžmenta događaja kao nove naučne discipline koja će se baviti upravljanjem događajima. U ovom radu ćemo obraditi tržište događaja kao mesto odnosno proces u okviru koga se realizuje određeni događaj.
Tržište događaja
Tržište kao izraz ima mnogo značenja koja su se vremenom menjala,razvijala i dopunjavala.U osnovnom, izvornom smislu pod tržištem se podrazumeva fizičko mesto gde se sastaju kupci i prodavci radi razmene dobara. Pošto su događaji specifična vrsta ekonomske ponude, tržište, u tom kontekstu možemo definisati kao odnos ponude i potražnje za događajima ali i kao mesto na kome se susreću ponuda i tražnja za događajima. Tržište događaja ima svoju strukturu koju čine tržišni subjekti a to su organizatori događaja,posetioci događaja, agenti, posrednici,banke,osiguravajući zavodi kao i veze između njih. Da bi se utvrdili i procenili faktori koji utiču na prihvatanje određenog događaja na tržištu treba izvršiti analizu tržišta. Takva analiza treba da sadrži određene aktivnosti od kojih treba istaći: opšte karakteristike tržišta,segmentacija tržišta,analiza konkurencije,utvrđivanje trendova pojedinih tipova događaja,analiza tržišne pozicije organizatora događaja itd.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.