Vakcinacija dece
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Antrax 14. februar 2013. Prijavi dokument
Šta je marketing?
Privredna aktivnost je prošla kroz 4 faze poslovne orijentacije:
1. Proizvodna orijentacija – veća proizvodnja,obim
2. Komercijalna (prodajna) – akcenat na obimu prodaje
3. Marketing orijentacija – zadovoljavanje potreba
4. Marketing kontrola – integracija napora ka zadovoljavanju potreba
Marketing koncept – upravljačka aktivnost čiji je ključni zadatak da identifikuje potrebe ciljnog tržišta i prilagodi organizaciju za njihovu satisfakciju efektivnije i efikasnije od konkurencije
Marketing i bankarstvo
Razvoj – u SAD-u 50-ih godina još nije bio “ušao” u bankarstvo,u Evropi primena od 1965.
Primena marketinga u visoko razvijenim tržišnim privredama je prošla kroz 5 faza:
Primena marketinga u bankama – menadžment tim banke predstavlja okosnicu i ključni faktor primene marketinga (preduslov profitabilnog poslovanja banke)
“Potrebe, zahtevi i želje komitenata i klijenata banke su početna i završna tačka poslovne aktivnosti banke”
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
You must be logged in to post a comment.
Jedan komentar na “Filozofija banke”
zaista interesantno