Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Telekomunikacije
Objavio nikolinasof998 05. mart 2015. Prijavi dokument
Track & Trace sistem
Track & Trace sistem,sistem koji olakšava korišćenje poštanskih usluga. U ovom radu je dato kako se on koristi,dato je to zašto je ovaj sistem bitan za rad. Pokazani su načini kako se može pristupiti sistemu od strane korisnika ove tehnologije. U daljem tekstu rada posle pokzivanja važnosti ovog sistem,pokazano je kako je moguće u budućnosti dati doprinos ovom sistemu,kako bi sistem bi još lakši I dostupan svakom korisniku,ne samo u granicama naše države,već I van njenih granica. Dato je I takodje najbolji način primene ovg sistem,a da se ne ugrozi tržište.
UVOD
U poslednjih nekoliko decenija životni standard se podigao na viši nivo,pa samim tim zahtevi kupaca (korisnika) su se podigli na viši nivo. Niko više ne želi da stoji u dugačkim redovima kako bi uradio nešto,zastarele metode niko više i ne koristi. Takvo stanje je ušlo i u poštanske redove,pa je uvođenje viših standarda neophodno i u poštanskim uslugama.Usluga pošte je sama po sebi postala ne važna, već samo u odnosu na vrednost koju ima za kosnika. Postojeća infrastruktura i distributivna mreža poštanskih usluga, kako na domaćem tako i na međunarodnom tržistu predstavlja jedinstvenu mogućnost za zadovoljenje korisničkih potreba. Razvijene zemlje danas poklanjaju veliku pažnju poštanskom saobraćaju kao značajnom elementu infrastrukture koji omogućava brz i siguran prenos pisanih, štampanih i na drugi način oblikovanih saopštenja, robe i novca u unutrašnjem i međunarodnom saobraćaju.
Unapređenje kvaliteta proizvoda, roba i usluga, kao i procesa u kojima se oni stvaraju svetski je trend koji nije zaobišao ni tržište poštanskih usluga.Za tržište poštanskih usluga postoje neki standardi koji se poštuju,u svim zemljama Evroske unije,pa I kod nas ti standardi polako zaživljavaju,I bivaju prihvaćena. I sa takvim načinom unapređivanja sistema Pošta Srbije ima za cilj da Zadrži svoje stare korisnike,a isto tako I da pridobije nove korisnike koji će nogo više biti zadovoljni principom rada koji se primenjuje, I biće im zadovoljstvo da koriste usluge Pošte Srbije.
Proizvođači nastoje proizvesti proizvod, robu ili pružiti uslugu čije će karakteristike u potpunosti ispuniti zahteve kupca/korisnika, osigurati njegovo poverenje i lojalnost proizvođaču, a time i njegov poslovni uspeh. Proizvođači isticanjem kvaliteta svojih proizvoda, odnosno usluga, žele naglasiti njihovu upotrebnu vrednost, a često i opravdati višu cenu. U kontekstu poštanskih usluga kvalitet možemo definisati kao sposobnost prepoznavanja potreba i zahteva korisnika te izvođenje usluga u zakonom određenom okviru. Korisnik danas tačno zna šta želi, šta mu treba i koliko je spreman za to platiti.
Jedan od prvih koraka unapređenja sitema Pošte u Srbiji,I poboljšanje rada bilo je I uvodjenje “Sistema za elektronsko praćenje pošiljaka (Track and Trace)”. Cilj ovog rada jeste ,izmedju ostalog pokaže kolika je ovaj system značajan za poštu Srbije,da objasni način upotreba ovog sistema. I pored toga da ukaže još I na mogućnosti jos većeg I boljeg unapređenja ovog sistema,kako bi korisncima bilo omogućeno da imaju sigurnosti u Poštu I sami se uvere da je njihova pošiljka,stigla na vreme I u pravo mesto. I takosteknu poverenje u Poštu Srbije,I na taj način povaćaju brojno stanje korisnika poštanskih usluga.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio razontaler 14. avgust 2023.
Objavio Mrzite 13. april 2023.
Objavio vikic 13. april 2023.
Komentari
You must be logged in to post a comment.