Obrazovanje kao komponenta karijernog vođenja i savetovanja u tranzicionim periodima profesionalnog razvoja odraslih
Objavio minche90 18. april 2024.
Naučni radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio Sasa123456 10. mart 2014. Prijavi dokument
Rezime
Teorija u pedagogiji predstavlja najviši i najsloženiji moment procesa naučnog saznanja. Kritička analiza istorijske geneze pedagoške naučne misli pokazuje da su složeni problemi pedagoških teorija nedovoljno naučno proučavani. Teorijski orijentisani pedagozi više pažnje poklanjali su opštim pedagoškim teorijama. Bez obzira na to, deduktivnim metodološkim pristupom u pedagogiji konstituisane su brojne posebne pedagoške teorije. Fundamentalni problemi takvih teorija još uvjek su nedovoljno naučno osmišljeni. Ovaj rad predstavlja pokušaj kritičkog analiziranja samo nekoliko osnovnih semantičko-metodoloških problema posebnih pedagoških teorija. Za preispitivanje vrijednosti i organičenja posebnih pedagoških teorija posebno je bitna analiza semantičkih pitanja (terminološka i pojmovna određenja), metodoloških pristupa strukturi, te empirijskih osnova posebnih pedagoških teorija.
Ključne reči: posebne pedagoške teorije, deskriptivni pristup, strukturni pristup, osnovi teorije, jezgro teorije, izvedbeni modeli, empirijske osnove teorije, konstituisanje teorije
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio Wvv 05. decembar 2023.
Objavio milicab 02. oktobar 2023.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.