Definisanje kvaliteta
Definisanje pojma kvaliteta
Šta za vas znači reč KVALITET?
Kvalitet je kompleksan pojam a kompleksnost proizilazi iz:
Kvalitet predstavlja skup osobina nekog entiteta koji u određenoj meri zadovoljava potrebe korisnika.
Korisnik je svaka ona osoba koja prima robu, usluge ili informacije od druge osobe. Isto važi i za organizacije.
Korisnike delimo na:
Unitrašnje (interne) zaposleni u organizaciji, vlasnici, procesi
Spoljašnje (eksterne) konzumenti proizvoda i usluga, organizacije, društvena zajednica
Razočaravajuće – Oni zahtevi koji se podrazumevaju i koje korisnici ne moraju posebno da zahtevaju. U slučaju da proizvod/usluga ne poseduju ove karakteristike dolazi do razočarenja korisnika.
Zadovoljavajuće – Oni zahtevi koje korisnici izraze. Iako ovi zahtevi nisu zagarantovani pri kupovini proizvoda/usluge, njihovo ispunjavanje izaziva zadovoljstvo.
Očaravajuće – Nove karakteristike, dizajn, koje korisnici ne očekuju, i njihovo ispunjavanje trajno vezuje korisnike za organizaciju i njene proizvode/usluge.
Više u Menadžment
Liderstvo, menadžment i organizaciono ponašanje
- Liderstvo u nastavi
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Učiteljski fakultet · Beograd
- 15 stranica
Organizacija događaja u hotelijerstvu-studija slučaja hotela “Hyatt Regency” Beograd
- Turističko poslovanje
- --- Srbija | Beograd --- · Beograd
- 37 stranica
Praktična nastava Eliksir Zorka mineralna đubriva d.o.o.
- Stručna praksa 1
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 11 stranica
Više u Skripte
Virtuelna komunikacija i kultura
- Komunikacija i kultura
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju · Beograd
- 6 stranica
Rezultati rada
- Osnovi ekonomije
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 17 stranica
Didaktika
- Didaktika
- Univerzitet 'Bijeljina' · Bijeljina
- 18 stranica