Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 20. novembar 2018. Prijavi dokument
Napredak u proizvodnji i distribucijii migracija stanovništva iz ruralnih sredina u gradske, stvorili su potencijal za stvaranje tržišta velikih razmera. Pošto su poslovni ljudi težili da iskoriste ova tržišta, institucije marketinga, kao što su propagandni mediji i kanali za distribuciju, počele su da rastu i da se razvijaju. Kompanije koje su orijentisane na marketing fokusiraju se na potrebe kupaca. Promene se vide kao uobičajena pojava, a sposobnost prilagođavanja smatra se neophodnom za opstanak.
Promenljive potrebe predstavljaju potencijalne tržišne šanse i usmeravaju kompaniju. Kompanije koje pokreće tržište teže da prilagode svoje proizvode i usluge zahtevima aktuelnih i latentnih tržišta. (Latentna tražnja – postoje potrebe i želje potrošača koje se ne mogu zadovoljiti postojećim proizvodima ili potrebe koje još uvek nisu jasno definisane u pogledu proizvodnje. Potrebno je istražiti tržište, istražiti proizvod, tehničko-tehnološke faktore, ekologiju, način distribucije i plasmana). Kompanije orijentisane na marketing približavaju se svojim kupcima i razumeju njihove potrebe i probleme.
Danas u savremenom svetu, sve kompanije posluju na osnovu modernog marketing koncepta. On se može predstaviti i izraziti kroz ostvarenje korporativnih ciljeva i zadovoljenje potreba kupaca na način bolji od konkurencije. Da bi poslovno preduzeće moglo da koristi i primenjuje marketing koncept ono mora prvo da zadovolji tri osnovna uslova bez kojih moderan marketing koncept nije u upotrebi. Prvi uslov se odnosi na same aktivnosti kompanije koje trebaju biti usredsređene na obezbeđivanje i satisfakcije potrošača. Ovo je prvi uslov, ali i jedan od najtežih koji je potrebno ispuniti. Zatim da bi se stekla satisfakcija kupca potrebno je da ona počiva na integrisanim naporima. Odgovornosti za integrisane napore i satisfakciju snose sva odeljenja u preduzeću. I na kraju je treći uslov, odnosno, da bi se integrisani napori mogli ostvariti, menadžment kompanije mora da ostvari, zadovolji i veruje da se korporativni ciljevi ostvaruju preko satisfakcije potrošača.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.