Metodologija naučno – istraživačkog rada
Objavio micacure 24. maj 2022.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 30. novembar 2020. Prijavi dokument
UVOD
Ponuda i tražnja su pojmovi kojima se ekonomisti najčešće koriste i to sa dobrim razlogom, jer su ponuda i tražnja sile koje omogućavaju funkcionisanje tržišnih ekonomija. One određuju količinu svakog dobra koje se proizvodi i cenu po kojoj se ono prodaje. Ako se želi saznati kako će neki događaj ili politika uticati na ekonomiju, prvo treba da se vidi kako će uticati na ponudu i tražnju. Izraz ponuda i tražnja odnose se na ponašanje ljudi kada na tržištu međusobno deluju jedni na druge.
1. PONUDA
Pojam ponude
Ponuda predstavlja količinu nekog dobara koju su preduzeća voljna da proizvedu i ponude u određeno vreme, na određenom mestu, po određenim cenama.
Ponuda pokazuje odnos između njegove i tržišne cene i količine tog dobara koju su proizvođači voljni proizvesti i prodati, uz pretpostavku da ostale stvari ostanu nepromenjene, posebno troškovi proizvodnje. Ponuda je količina dobara i usluga koje prodavci žele da prodaju po određenoj ceni.
Objavio micacure 24. maj 2022.
Objavio djekavlada10 23. maj 2022.
Objavio nvvaske99 18. maj 2022.
Objavio elektromatematicar032 25. maj 2022.
Objavio malicdoni 24. maj 2022.
Objavio joka84 24. maj 2022.
Objavio elektromatematicar032 25. maj 2022.
Objavio malicdoni 24. maj 2022.
Objavio joka84 24. maj 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.