Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio teafulajtar 25. oktobar 2012. Prijavi dokument
OSNOVNE DIMENZIJE KONCEPTA REINŽENJERINGA
Definicije reinženjeringa i benčmarkinga
Menadžment tehnike koje su se razvile 90-tih godina koje imaju za cilj povećanje produktivnosti iposlovanja i unapređenje kvaliteta su REINŽENJERING I BENČMARKING.
Koncept reinženjeringa se vezuje za ime Majkla Hamera po kome reinženjernig predstavlja fundamentalno preosmiđljavanje i radikalno preprojektovanje poslovnih procesa da bi se postigla dramatična poboljšanja u preformansama.
Reinženjering predstavlja koreniti prilaz restruktuiranju i preprojektovanju svih poslovnih aktivnosti i povećanja profita po osnovu unapređenja konkuretnosti preduzeća i unapređenja kvaliteta poslovanja. Reinženjering predstavlja novi početak, počinjanje iznova.
Benčmarking jeste koncept koji predstavlja proces stalnog merenja i upoređivanja sopstvenih proizvoda ili usluga kao i celokupnog poslovnog procesa ili nekog od njenih delova u odnosu na najznačajnije konkurente ili one kompanije koje su priznate kao industrijski lideri u zemlji i inostranstvu. Imammo 4 vrste benčmarkinga:
Dimenzije koncepta reinženjeringa
Reinženjering sve više dobija na značaju zbog brzine promena koje se dešavaju u poslovnom okruženju i koje se javljaju pod uticajem razvoja tehnologije I procesa globalizacije.
Suština ovog pristupa upravljanju preduzećem jeste u napuštanju koncepta poslovanja koji je funkcionisao u eri masovne industrijske proizvodnje I smišljanju efektivnijeg načina poslovanja, koji mora da uvaži sve uslove poslovanja koji opredeljuju postindustrijsko društvo.
Četiri ključne reči se izdavajaju:
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.