Slušanje muzike kao odgojna vrijednost učenika
1.UVOD
Muzika ima ogroman znaĉaj za razvoj svakog deteta. Ona utiĉe na razvoj njegovih
muziĉkih i fiziĉkih spsosobnosti, izgraĊivanje estetskog odnosa prema muzici i umetnosti uopšte.
U ovom radu razmatramo znaĉaj muzike na prvom mestu za razvoj umnih sposobnosti deteta, te
na obrazovanje i obrazovno postignuće. Dobro organizovan obrazovno vaspitni rad na svim
stupnjevima obrazovanja, od vrtića, preko osnovnih i srednjih škola, može znaĉajno doprinijeti
formiranju takvog sklopa liĉnosti koji će uspješno odgovoriti potrebama savremenog društva.
Adekvatni planovi i programi, kao i pedagoško-psihološkidobro obrazovani muziĉki pedagozi
kljuĉne su karike u ovom lancu.
Znaĉaj korištenja muzike u radu sa djecom od najranijeg uzrasta se ne iscrpljuje u
pravovremenom podsticaju razvoja muziĉkih sposobnosti. Muzika ima znatno važniju ulogu. Uz
pomoć nje se otvaraju prostori za spontanu, toplu komunikaciju u meĊusobnom opštenju djece i
djece sa odraslima.
Više u Seminarski radovi
Optimizacija CT doze (akvizicionim protokolom) kod PET/CT i SPECT/CT hibridnih uređaja
- Osnove nuklearne medicine
- Visoka zdravstvena škola strukovnih studija · Beograd
- 14 stranica
Analiza determinanti ponašanja potrošača na primeru proizvoda “Instant Palenta” RJ – Corn Product
- Ponasanje potrosaca
- UNIVERZITET EDUCONS - Fakultet poslovne ekonomije · Srem. Kamenica
- 14 stranica
Glavni elementi kratke priče
- Kreativno pisanje
- UNIVERZITET U BANJA LUCI Ekonomski fakultet
- 10 stranica
Više u Skripte
Mrežni plan
- PLANIRANJE
- UNIVERZITET U SARAJEVU Fakultet za saobraćaj i komunikacije · Sarajevo
- 6 stranica
Python plan učenja
- VI
- Visoka škola 'CEPS-Centar za poslovne studije' u Kiseljaku · Sarajevo
- 5 stranica
Sistemi upravljanja
- Mehatronika
- UNIVERZITET U SARAJEVU Muzička akademija · Banovici
- 18 stranica