Hibridna i električna vozila
Objavio bojann998 16. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Saobraćaj
Objavio Blazo 05. mart 2014. Prijavi dokument
Trgovački transport robe, Pariz, Francuska
U današnje vreme, u eri tehnološke revolucije, svakodnevno se iznalaze nova rešenja na svim poljima nauke i tehnike. Tako se i u transportu javljaju nove tehnologije prevoza robe i njihovog pretovara i skladištenja, bilo da se radi o drumskom, železničkom ili vodenom saobraćaju.
Drumski saobraćaj ima prednost u odnosu na železnički zbog razgranate mreže puteva, čime se omogućava obavljanje transporta od mesta otrpemanja do krajnje adrese korisnika. Nedostatak je velika potrošnja energije, zagađivanje okoline, a takođe i saobraćajno zagušenje puteva. Prednost železničkog saobraćaja je upravo u karakteristikama koje predstavljaju nedostatak drumskog odnosno ušteda energije, ekološka povoljnost i mogućnost transporta velike količine robe. Nedostatak železnice je nedovoljno gusta mreža pruga i zbog toga nemogućnost dopremanja robe do krajnje adrese svih korisnika.
Kombinovani transport je podjednako važan i za železničke operatere i za drumske prevoznike. Kao savremen sistem prevoza kombinovani transport obezbeđuje najefikasnije zadovoljavanje potreba korisnika, koristeći prednosti oba vida prevoza, anulirajući njihove nedostatke uz maksimalni doprinos rešavanju aktuelnih saobraćajnih problema u vezi sa energetskom efikasnošću, zagađenjem životne sredine, bezbednosti na putevima i troškovima njihove izgradnje i održavanja i dr.
U narednom tekstu prikazaćemo studiju slučaja koju je istraživala a zatim i napisala Dr. Laetitia Dablancistraživač u Francuskom institutu nauke i tehnologije za transport ,
razvoj , mreže ( IFSTTAR ) . Dr Deblanc je obučen kao analitičar politike na Ecole des Ponts u Francuskoj kao doktor nauka u planiranju prevoza, Kornel univerziteta u SAD ipolitički Institut za Pariz . Njene oblasti istraživanja su teretni tansport i okolina , urbana logistika , železnički teretni saobraćaj i politike . . Ona ječlanica Upravnog odbora Svetske konferencije za saobraćajna istraživanja i Urbanističkog Teretnog saobraćaja, Komiteta za istraživanje odbora, Transport ( SAD ).
Ova studija slučaja je objavljena kao podnosi konsultanata , a to nisu izmenile Ujedinjene nacije. Upotrebljena obeležja iprezentacija materijala u ovoj publikaciji ne podrazumevaju
izražavanje bilo kakvog mišljenja od strane Sekretarijata Ujedinjenih nacija u pogledu
pravnog statusa bilo koje zemlje, teritorije , grada ili oblasti , ili njihovih vlasti , ili u vezi razgraničenja njenih granica , ili u pogledu njenog ekonomskog sistema ili stepena razvoja .
Analize, zaključci i preporuke ovog izveštaja ne odražavaju nužne stavove
Programa ljudskih naselja Ujedinjenih nacija ,Upravnog saveta Ujedinjenih nacijaili njene države članice .
Uvod
Pariz kao studija slučaja simbolizuje neke od najčešćih karakteristika urbanog tereta u evropskim gradovima, posebno na značaj uticaja komercijalnih transporta robe je na urbane sredine (lokalne zagađivača vazduha i CO2 emisije, buke i zagušenja), kao i u razvoju gradske logistike, inicijative i politike za održivi urbani transport robe. Od ranih 2000-ih, grad Pariz je angažovan u transportnoj politici teretnog orijentisana. Danas, uprkos teškoćama i nekim neuspesima, Pariz se može smatrati jednim od najaktivnijih evropskih gradova u oblasti urbanog teretnog menadžmenta. U prvom delu ovog slučaja studija, geografske i ekonomski podaci koji su prikazani pokazuju njihov odnos sa teretnim tokovima. Specifično iskustvo francuskih gradova u urbanom teretnom prikupljanju podataka je predstavljena, uključujući korišćenje Freturb modela. U sledećem odeljku, Pariz ‘teretni tokovi i njihovi ekološki i socijalni uticaji su detaljni. Fokus je napravljen na “logistike širenja”, u prostornom izmeštanju logističkih objekata u prigradskim naseljima. Poslednji deo predstavlja politiku urbanih tereta i pruža informacije o teškoćama na koje je naišao grada Pariza da ih sprovede, tako da drugi gradovi imaju koristi od kompletnog iskustva.
Pozadina: Zemlja i Gradski Profili
Zemlja profil: Francuska
Zemlja 65 miliona ljudi, Francuska ima Bruto Društveni Prihod (BDP) koji je na petom mestu u svetu. Kao i većina razvijenih ekonomija, francuski privreda se uglavnom zasniva na tercijarnom sektoru (82% radno sposobnog stanovništva), ali zadržava važne uporišta u specijalizovanim proizvodnim industrijama kao što su proizvodnja automobila, aeronautike, transporta, građevinarstvai prerada hrane. Francuska je druga najatraktivnija zemlja u svetu u pogledu stranih direktnih investicija. Ovo je delimično povezano sa dobrom infrastrukturom zemlje (uključujući autoputeve i „brze pruge“). Međutim, Francuska je rangirana kao 17. u logisticiindeksa uspešnosti Svetske banke 2010, koja poredi 150 zemalja u svetu. Ova relativno lošauspešnost je uglavnom zbog administrativnih neefikasnosti u aktivnostima kao što su carine i međunarodnih pošiljki.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.