Odlomak

1. ORGANIZACIJA KADROVA UNUTAR FAZE PLANIRANJA I USLUGE
(Primjer u turističko-ugostiteljskoj djelatnosti:aranžman paket pri višednevnim ograniziranim gostovanjima)

1.1 Nivoi u organizacijskoj strukturi

 

  • DIREKTOR /VLASNIK/TOP MENADŽER

FUNKCIJE DRUGOG NIVOA

  • GLAVNI RAČUNOVOĐA SA JEDNIM POMOĆNIM RADNIKOM KOJI JE ZADUŽEN I ZA BLAGAJNU
  • NADREĐENA OSOBA U UPRAVLJANJU KADROVIMAi opšte pravnim poslovima
  • GLAVNI NOSILAC FUNKCIJA NABAVE I LOGISTIKE
  • JEDNA OSOBA U SLUŽBI ZA MARKETING I ISTRAŽIVANJE ,ODNOSE SA OKRUŽENJEM
  • SEKRETARICA I VANJSKI SARADNIK ZA PRAVNE POSLOVE

FUNKCIJE TREĆEG NIVOA

  • POSLOVOĐA ZA SALU I MOTELSKI SMJEŠTAJ I NADZORNI ZA ODRŽAVANJE OBJEKTA
  • ŠEF KUHINJE

KRAJNJI IZVRŠIOCI-MENADŽERI PRVE LINIJE

  • PO DVA KONOBARA U PRVOJ I DRUGOJ SMJENI,JEDAN KONOBAR ZA TREĆU SMJENU,PO JEDNA ČISTAČICA U SMJENI OD 12 SATI,KUĆE PAZITELJ ZA PRVU SMJENU SAMO,PO JEDAN RADNIK NA RECEPCIJI U SMJENI OD 12 SATI,PO JEDAN ČUVAR ZA SMJENU OD 8 SATI,PO JEDAN KUHAR U DVIJE SMJENE OD 12 SATI,PO JEDNA SOBARICA U OBJE SMJENE OD 12 SATI.

 

 

 

 

 

1.2 Faze i radni postupci

1.PROCESI KOJI SE ODNOSE NA RUKOVODSTVO I SUBJEKAT U CJELINI
1.1.Definisanje politike poslovanja,vizije,misije sa kojom poslujemo,strateško planiranje
1.2.sastavljanja planova operativnog tipa za konkretne funkcije i periode
1.3.procesi vezano za uspostavljanje organizacijske strukture
1.4. procesi identifikacije faktora i posljedica i preduzimanje mjera neophodnih za prilagodbu promjenama iz okruženja
1.5.praćenje realizacije

2.PROCESI KOJI SE ODNOSE NA ADMINISTRACIJU
2.1. nabavka opreme
2.2.pribavljanje informacija vezano za propise poslovne korespondencije
2.3.protokol nastanka prateće dokumentacije
2.4.protokol kontrole, ovjere,potpisa,dostavljanja dokumentacije
2.5.sastavljanje baze podataka neophodne za administrativne procese

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari