Brend uslužnog proizvoda
Savremeno poslovanje ukazuje da se višegodišnje teorijske pretpostavke i saznanja o značenju i značaju brendiranja u praksi pokazuju izuzetno efikasnim, odnosno da je brendiranje postalo preduslov i jedan od najboljih načina za uspešan plasman proizvoda ili usluga na tržištu. Razlog tome su oštra konkurencija, turbulentno tržište i sami potrošači, koji od velikog broja istorodnih proizvoda treba da se animiraju da odaberu i kupe određeni brend, ponove kupovinu i naposletku postanu lojalni potrošači. U današnjim uslovima, na globalnom nivou, kvalitet i cena proizvoda i usluga, iako bitni, više nisu glavni parametri pri kupovini.
Potrošač se danas identifikuje sa imidžom proizvoda i emotivno povezuje sa njim, tako da je vrlo važno postalo ono šta o proizvodu misli i oseća prosečan potrošač. Uspešna strategija brendiranja je pažljivo planirana, dizajnirana i implementirana.
Više u Menadžment
Liderstvo, menadžment i organizaciono ponašanje
- Liderstvo u nastavi
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Učiteljski fakultet · Beograd
- 15 stranica
Organizacija događaja u hotelijerstvu-studija slučaja hotela “Hyatt Regency” Beograd
- Turističko poslovanje
- --- Srbija | Beograd --- · Beograd
- 37 stranica
Praktična nastava Eliksir Zorka mineralna đubriva d.o.o.
- Stručna praksa 1
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 11 stranica
Više u Seminarski radovi
Cena kao instrument marketing miksa
- Marketing
- Visoka ekonomska škola strukovnih studija u Peći sa privremenim sedištem u Leposaviću · Leposavić
- 13 stranica
Rešenje i zaključak u upravnom postupku
- Administrativno i kancelarijsko poslovanje
- Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija · Beograd
- 10 stranica
Zlostavljanje i zanemarivanje dece i rad sa zlostavljanom decom
- Psihologija
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju · Beograd
- 19 stranica