Eksperimentalna merenja
Objavio elektromatematicar032 25. maj 2022.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 03. maj 2021. Prijavi dokument
Merenjem performansi preduzeća spoznajemo koliko smo bili efektivni (tj. da li smo se bavili pravim poslovima) i efikasni (da li smo se bavili pravim poslovima na pravi način). U teoriji i praksi je identifikovano mnogo mogućih pokazatelja performansi preduzeća. Indikatori performansi predstavljaju moćno sredstvo za uvid u adekvatnost poslovanja i utvrđivanje problematičnih oblasti, pa su stoga sastavni deo dobrog menadžmenta i profesionalne prakse. S ciljem ocene i poboljšanja trenutnog poslovanja, menadžment prvo mora da prevede svoje ciljeve u merljive pokazatelje (indikatore) performansi. U tu svrhu treba koristiti različite vrste indikatora od kojih svaki meri različite aspekte poslovanja i menadžmentu daje potpune informacije (DFT Solutions, n.d.).
U teoriji ima nekoliko klasifikacija instrumenata (elemenata) marketinga, ali jedna je dominirajuća. To je klasifikacija američkog autoriteta za marketing Filipa Kotlera, koji je kao bazične instrumente marketinga opredelio:
– proizvod (asortiman proizvoda koji se nude kupcima),
– cenu (naknadu za isporučenu robu i/ili uslugu),
-distribuciju (način plasmana i mesto plasmana) i
– promociju (predstavljanje).
U radu ćemo se osvrnuti na merenje performansi kanala prodaje i kanala distribucije.
1.Pojam kanala prodaje i distribucije
Objavio elektromatematicar032 25. maj 2022.
Objavio malicdoni 24. maj 2022.
Objavio joka84 24. maj 2022.
Objavio elektromatematicar032 25. maj 2022.
Objavio malicdoni 24. maj 2022.
Objavio joka84 24. maj 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.