Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija, Menadžment
Objavio studenti.rs 11. jul 2016. Prijavi dokument
Strateški menadžment je nova naučna disciplina, koja se javlja kao potreba uslijed povećanja turbulentnosti i kompleksnosti sredine. Pod njime se podrazumijeva kontinualan proces stalnog prilagođavanja preduzeća promjenljivoj okolini, u kome okolina vrši permanentan uticaj na preduzeće, a samo preduzeće, takođe, vrši određen uticaj na okolinu u kojoj egzistira i kojoj se prilagođava.
Strateški marketing je moderan pristup upravljanju marketingom, pod kojim se podrazumijeva kontinuirani proces prilagođavanja preduzeća promjenljivoj okolini, u kome okolina vrši permanentan uticaj na preduzeće, ali i preduzeće vrši određeni uticaj na okolinu u kojoj egzistira i kojoj se prilagođava.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.