Oblici marketing komunikacije
Postoji značajan broj klasifikacija oblika marketing komuniciranja u zavisnosti od kriterijuma koji se koriste. Najčešće korišćeni kriterijumi koji se mogu shvatiti kao osnovni su: način prenošenja promotivne poruke , izvor promotivne poruke, karakter same promotivne poruke,karakteristike primaoca promotivne poruke , mediji marketing komuniciranja , faze životnog ciklusa proizvoda ,cilja u okviru psihološkog procesa prihvatanja proizvoda , klasifikacija s obzirom na mogućnost demonstracije proizvoda i drugo.
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Ekonomija
Berze i berzansko poslovanje
- Berze i berzansko poslovanje
- 2 stranica
Akcionarsko društvo
- Bankarstvo
- ALFA UNIVERZITET - Fakultet za ekonomiju i političke nauke · Beograd
- 14 stranica
Karakteristike ortačkog društva
- poslovno pravo
- 11 stranica
Više u Seminarski radovi
Religija i religijske zajednice
- Sociologija
- UNIVERZITET PIM - Računarske nauke · Banja Luka
- 16 stranica
Pluća
- 11 stranica
Računarski virusi
- informatika
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Saobraćajni fakultet · Batočina
- 20 stranica