Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 15. novembar 2017. Prijavi dokument
Postoji značajan broj klasifikacija oblika marketing komuniciranja u zavisnosti od kriterijuma koji se koriste. Najčešće korišćeni kriterijumi koji se mogu shvatiti kao osnovni su: način prenošenja promotivne poruke , izvor promotivne poruke, karakter same promotivne poruke,karakteristike primaoca promotivne poruke , mediji marketing komuniciranja , faze životnog ciklusa proizvoda ,cilja u okviru psihološkog procesa prihvatanja proizvoda , klasifikacija s obzirom na mogućnost demonstracije proizvoda i drugo.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.