Odlomak

Istraživanje tržišta je organizovani pokušaj prikupljanja informacija o ciljnim tržištima i kupcima. Važna je komponenta poslovne strategije i glavni faktor u održavanju konkurentnosti. Istraživanje tržišta pomaže da se identifikuju i analiziraju potrebe tržišta, veličina tržišta i konkurencija. Njegove tehnike obuhvataju i kvalitativne tehnike kao što su fokus grupe, dubinski intervjui i etnografija, kao i kvantitativne tehnike kao što su ankete kupaca i analiza sekundarnih podataka.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 19 stranica
  • Pravo -
  • Školska godina: 2022
  • Maturski Radovi, Pravo
  • Bosna i Hercegovina,  Banja Luka,  Visoka škola Komunikološki koledž u Banjaluci Kapa Fi  

Više u Maturski Radovi

Više u Pravo

Jedan komentar na “Istraživanje trzista”

Natalija Natalija says:

Odlican rad…

Komentari