Vrste prodavnica
Trgovina je stara privredna djelatnost koja svoj procvat doživljava u drugoj polovini XIX vijeka. Ona predstavlja posredničku kariku između proizvođača i potrošača. Kao posebna privredna djelatnost ona treba da omogući redovnu razmjenu između proizvodnje i potrošnje. Prodavnica treba da obezbjedi količine, asortiman i prikladne cijene roba za potrebe tržišta, a u skladu sa zahtjevima kupaca. Trgovina na malo je dio trgovine koja nabavlja robu od trgovine na veliko ili proizvođača, a prodaje je uglavnom krajnjim potrošačima, a dijelom i pravnim licima, a cijelo osnovno obilježje je da prodaje robu u manjim količinama i od istorijskog je uticaja na standard stanovništva.
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Ekonomija
Analiza determinanti ponašanja potrošača na primeru proizvoda “Instant Palenta” RJ – Corn Product
- Ponasanje potrosaca
- UNIVERZITET EDUCONS - Fakultet poslovne ekonomije · Srem. Kamenica
- 14 stranica
Statistika – Korelacija
- Statistika
- UNIVERZITET U BANJA LUCI Ekonomski fakultet
- 6 stranica
Regresiona analiza
- Statistika
- UNIVERZITET U BANJA LUCI Ekonomski fakultet
- 6 stranica
Više u Maturski Radovi
Biznis plan – Izgradnja bazena
- 16 stranica
Python plan učenja
- VI
- Visoka škola 'CEPS-Centar za poslovne studije' u Kiseljaku · Sarajevo
- 5 stranica
Sistemi upravljanja
- Mehatronika
- UNIVERZITET U SARAJEVU Muzička akademija · Banovici
- 18 stranica