Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio studenti.rs 23. februar 2021. Prijavi dokument
Marketing u turizmu uvek se javlja kao zbir pojedinačnih marketinških aktivnosti, gde ih u trenutku tog zajedništva karakteriše objekat na koji je usmeren čitav marketinški napor, a to je kupac (turista). Razvoj turizma vezan je za određeni prostor, određenu prostornu celinu ili destinaciju koja doživljava razvoj turističkog prometa pre svega zbog činjenice što raspolaže određenim atraktivnostima koji motivišu turistička kretanja. Kako se takve prostorne jedinice na turističkom tržištu najčešće pojavljuju kao celovite tržišne jedinice, razumljivo je da se marketinške aktivnosti često koordiniraju i sprovode u interesu takvih tržišnih jedinica.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.