F J U Č E R S U G O V O R I I T R G O V I N A F J U Č E R S U G O V O R I M A
Objavio nvvaske99 18. maj 2022.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio studenti.rs 23. februar 2021. Prijavi dokument
Marketing u turizmu uvek se javlja kao zbir pojedinačnih marketinških aktivnosti, gde ih u trenutku tog zajedništva karakteriše objekat na koji je usmeren čitav marketinški napor, a to je kupac (turista). Razvoj turizma vezan je za određeni prostor, određenu prostornu celinu ili destinaciju koja doživljava razvoj turističkog prometa pre svega zbog činjenice što raspolaže određenim atraktivnostima koji motivišu turistička kretanja. Kako se takve prostorne jedinice na turističkom tržištu najčešće pojavljuju kao celovite tržišne jedinice, razumljivo je da se marketinške aktivnosti često koordiniraju i sprovode u interesu takvih tržišnih jedinica.
Objavio nvvaske99 18. maj 2022.
Objavio djekavlada10 17. maj 2022.
Objavio jecak 10. maj 2022.
Objavio dejana1995 17. maj 2022.
Objavio dejana1995 17. maj 2022.
Objavio 420stnd 12. maj 2022.
Objavio nvvaske99 18. maj 2022.
Objavio seminaristkinja 18. maj 2022.
Objavio djekavlada10 17. maj 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.