Fokusne grupe kao tehnika terenskog istraživanja tržišta
Učesnici u fokus grupi mogu komotno da razgovaraju jedni sa drugima. Razgovor inicira i usmerava moderator. Ovakve grupe se često koriste kako bi se dobile nove informacije ili generisale ideje. Fokus grupe se često koriste u marketinškim istraživanjima, socijalnom grupnom radu i organizaciji zajednice. Same fokus grupe kao metode za prikupljanje kvalitativnih podataka predstavljaju predmet ovog rada, a isto tako i doprinosi koji se ostavaruju primenom ove metode kvalitativnog istraživanja.
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Seminarski radovi
Cloud-orijentisani servisi i usluge
- Informacione tehnologije
- Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija
- 14 stranica
Akcionarsko društvo
- Bankarstvo
- ALFA UNIVERZITET - Fakultet za ekonomiju i političke nauke · Beograd
- 14 stranica
Teorijske osnove fizičkog vaspitanja
- Teorija Fizickog SPorta
- 8 stranica