Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio fusher 21. jul 2014. Prijavi dokument
VEŽBE
Međunarodni marketing predstavlja tržišno upravljanje i koordinaciju poslovnih aktivnosti radi što uspešnije internacionalizacije privrednih subjekata i njihovog adekvatnog uklapanja u inostranu sredinu. To je savremena koncepcija i osvarivanje tržišnog uspeha u međunarodnim i globalnim razmerama. Zadatak međunarodnog marketinga je kompleksniji od zadataka domaćeg marketinga.
Elementi markesting miksa su: proizvod, cena, promocija i distribucija.
Domaće okruženje – nekontrolisane varijable: konkurentska struktura, ekonomska klima, politički i pravni faktori.
Strano okruženje – nekontrolisane varijable: ekonomsa snaga, nivo tehnologije,geografija i infrastruktura, faktori kulture, politički i pravni faktori.
Strategija standardizacije – Podrazumeva nastup preduzeća na svim tržištima sa identičnim proizvodom i identičnim cenama, po identičnom sistemu distribucije i uz identični program promocije. Osnovne predpostavke ove strategije su: homogenost tražnje, slični ukusi, slične želje i potrebe potrošača na svim tržištima. Osnovni nedostatak je rigidnost ove strategije (nema mnogo mogućnosti i prostora za menjanje).
Marketing efekti standardizacije:
Strategija prilagođavanja – ili individualizacija podrazumeva potpunu lokalizaciju odnosno prilagođavanje svih elemenata marketing miksa karakteristikama okruženja. Osnovne predpostavke ove strategije su: heterogenost tražnje, različiti ukusi, različite želje i potrebe potrošača u različitim kulturama, mogućnost prilagođavanja. Osnovni nedostatak ove strategije su veliki troškovi.
Marketing efekti strategije prilagođavanja:
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.