Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio adji 25. mart 2015. Prijavi dokument
UVOD
Cilj ovog rada je pojašnjenje pojma sponzorstva koje se razvilo iz kontakta i komunikacije od skromnih početaka. To je nekada bilo malo više od mogućnosti za oglašavanje i korporativnu gostoljubivost. Od 1970.godine postoji bolji način za postizanje brojnih marketing korporativnih komunikacija. Naime, sponzorstvo se sada koristi za pogon u prodaji, kao i za razvoj povoljnih udruženja brenda i korporativne svijesti ka razvijaju internih i komunikacionih odnosa.
Sponzorstvo i njegovi ciljevi ostvaruju se putem identifikacije procesa sponzorstva, informacija koje se redukuju i načina na koji je dobijena informacija nastala, kako bi se mogla kvalitetno ocijeniti.
Osnovni razlog favorizovanja sponzorstva leži u šansi da se preko njega brzo i kvalitetno može dostići željeni nivo imidža sponzora ili njegovog proizvoda.
Postoje tri ključna faktora za sponzore u izradi uspjeha sponzorstva:
1. neophodnost da iskoristi pravo na događaj;
2. sponzorstvo svojom ulogom treba da teži ka integrisanim marketing komunikacijama;
3. potrebe sponzorstva su cilj poboljšanja budućih performansi;
Namera je da se prati linija sponzorstva sa fokusom na strateški pristup razvoju događaja programa samog sponzorstva.
1. POJAM I CILJEVI SPONZORSTVA
Sponzorstvo je poslovni odnos između onoga ko obezbjeđuje sredstva, resurse ili usluge i pojedinca, događaja ili organizacije koja zauzvrat nudi određena prava i asocijacije koje mogu da se iskoriste u komercijalne svrhe.
Upotreba sponzorstva u događajima kao komunikacijskog alata nije nov alat. Istorija pokazuje da događaji koji su korišćeni u političke svrhe u vreme Rimskog carstva, sa gladiatorskih takmičenja, zapamćeni su od strane bogatih vladajućih klasa radi sticanja dobiti i povećanja društvenog statusa.
1.1 Kategorizacija ciljeva
Ciljevi sponzorstva se mogu podijeliti u dvije osnovne grupe:
• Direktni ciljevi sponzorstva su ciljevi koji se bave kratkoročnim uticajem na potrošnju putem fokusiranja na povećanje prodaje.
• Indirektni ciljevi sponzorstva doveli su do željenih ciljeva unapređenjem prodaje putem metode koje su težili ka što boljim atributima.
Pet glavnih ciljeva sponzorstva su da se:
1. stekne publicitet,
2. stvore šanse za zabavne aktivnosti,
3. ostvare povoljne asocijacije o brendu i kompaniji,
4. poboljšaju odnosi sa zajednicom, i
5. stvore promotivne šanse.
Glavna dva učesnika u sponzorstvu su sponzor i prodavac usluge, koji svoj odnos regulišu ugovorom o sponzorstvu. Treći član je publika tj. javnost kojoj se usluga nudi. U ugovoru se definišu cijena, kao i obim prava i način njihovog korišćenja. Korišćenje prava može biti jednokratno, višekratno (2,3,5 godina) ili dugoročno.Vrijednost sponzorstva u komunikativnom smislu leži upravo u kombinovanju ove tri kategorije publike.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.