Indikacije za primenu palijativne radioterapije, nuspojave radioterapije
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio micimici123 12. jul 2013. Prijavi dokument
Uvod
Komunikacija je od samog nastanka prvih organizacija bila ključna za njihov opstanak. Da bi sve u jednom preduzeću dobro isfunkcionisalo, potrebno je da postoji dobra komunikacija u istom, komunikacija sa potrošačima, sa medijima, sa distributerima, i sa još mnogo drugih, u zavisnosti, naravno, od tipa organizacije. Ipak, od svega ovoga najbitnija jeste komunikacija unutar organizacije, jer odatle sve polazi, i tek kada u njoj samoj sve funkcioniše kako treba dolazi dalje poslovanje. Nekada je sve drugačije funkcionisalo, pa se pažnja komunikaciji pridavala u mnogo manjoj meri, ali vremenom su ljudi uvideli značaj rada na konstantnom poboljšanju međuljudskih odnosa, pa su počele da nastaju nove pozicije, kao što su savetnici za ljudske resurse, psiholozi u poslovnim preduzećima, specijalisti za komunikacije , PR menadžeri specijalizovani za interna pitanja i slično.
Interni PR je u osnovi menadžerska disciplina, pa je srazmerno tome i relativno mlada disciplina. Vanredni profesor na Stanfordu Alex Heron napisao je prvi tekst „Sharing Information with Employees“(1943) ovakvog tipa, a do velikog razvoja radova na ovu temu došlo je tek nakon 1990.godine.
Opšti ciljevi zbog kojih interni PR postoji jesu:
Najprostije rečeno, zadatak funkcije internih komunikacija jeste da se nađe pravi način da se zaposlenima da do znanja šta se od njih očekuje i da se najbolje moguće informišu o događanjima unutar organizacije.
Planiranje komunikacije se danas odvija u okruženju koje je složenije i izazovnije nego ikada do sada: eksplozivni rast u kanalima, rastuća raznolikost baze zaposlenih i ogromna količina poslatih i primljenih informacija svakodnevno stvaraju za komunikatore takoreći savršenu oluju. Nikada do sada nije postojala tolika potreba za njihovom pažnjom i angažovanjem njihovog i uma i srca u organizaciju. Međutim, dok komunikatori i procesi moraju biti agilniji, sama srž planiranja komunikacije nije se toliko promenila. Sve se svodi na struktuiran pristup kojim se povezuju željeni poslovni rezultati sa efikasnim, relevantnim aktivnostima i taktikama. Ne može se očekivati da će se uspešan tim postići preko noći, i za to je, kao i za sve ostalo, potrebno mnogo rada i ulaganja.
Motivacija komunikacijom
Recesija dosta utiče na mnoge industrije, restruktuiranja i otkazi stvaraju zabrinutost i neizvesnost kod preostalih zaposlenih. To je jedan od najčešćih razloga za „pad morala“ kod zaposlenih. Takođe, u ovakvim situacijama, menadžeri se više okreću naredbodavnom stilu, jednostavno saopštavajući odluke zaposlenima, umesto da ih bar donekle uključe u proces donošenja odluka. Preduzeće retko u ovakvim situacijama izdvaja dovoljno budžeta da se pozabavi duhom zaposlenih, ali postoje neki koraci koji se mogu preduzeti, a da su pritom isplativi za organizaciju i da učine da se zaposleni u firmu osećaju bolje i da ponovo imaju kontrolu.
Često se koristi pristup 3 koraka za koji se veruje da organizaciju zadržava na pravom putu, da diže moral zaposlenih i unapređuje produktivnost sledeći promene na radnom mestu.
Prvi korak: Slušati – Dobiti povratnu informaciju i ideje
Drugi korak: Komunicirati – Ponuditi rešenja za poslovne probleme i probleme zaposlenih
Treći korak: Prepoznavanje i priznavanje – dostignuća i rešenja organizacije, kao i zaposlenih
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.