Ekonomika trgovine
UVOD
‘’Elektroprivreda Srbije’’ je vodeća energetska kompanija u Srbiji i takođe najveći proizvodjač uglja koji upravlja rudarskim basenima sa lokacijama u Kolubari i Kostolacu i proizvodi 37 miliona tona lignita godišnje.
Tržište koje Elektroprivreda Srbije pokriva predstavlja čitav prostor Srbije sa Kosovom i Metohijom, snabdevajući sve oblasti države električnom energijom. Zaključujemo da se radi o monopolu, s obzirom da ne postoji ni jedno drugo preduzeće koje ima kapacitete ove širine na našem području.
Veći procenat spoznaje potrošača i njihovih percepcija, podsvesnih motiva i potreba dovodi do poboljšanja ponude preduzeća, uslova rada, povećanja profita i prodaje. U uslovima globalizacije uspešno preduzeće jeste ono koje shvata važnost marketinga i poznaje volju svojih kupaca, zna da zadovolji njihove ciljeve i prepozna skrivene želje.
Više u Ekonomija
Analiza determinanti ponašanja potrošača na primeru proizvoda “Instant Palenta” RJ – Corn Product
- Ponasanje potrosaca
- UNIVERZITET EDUCONS - Fakultet poslovne ekonomije · Srem. Kamenica
- 14 stranica
Statistika – Korelacija
- Statistika
- UNIVERZITET U BANJA LUCI Ekonomski fakultet
- 6 stranica
Regresiona analiza
- Statistika
- UNIVERZITET U BANJA LUCI Ekonomski fakultet
- 6 stranica
Više u Skripte
Zbrinjavanje ambalaže kao otpad
- Ekologija
- Visoka tehnička mašinska škola strukovnih studija u Trstenicku · Trstenik
- 17 stranica
Brendiranje gradova – Novi Sad kao brend
- UNIVERZITET UMETNOSTI U BEOGRADU - Fakultet dramskih umetnosti
- 15 stranica
Čačak – Nacionalna prestonica kulture 2023.
- UNIVERZITET UMETNOSTI U BEOGRADU - Fakultet dramskih umetnosti · Beograd
- 16 stranica