Operativni koncept totalnog upravljanja kvalitetom
Operativni koncept totalnog upravljanja kvalitetom
Uvodna razmatranja o kvalitetu
Kvalitet je planetarni i društveni fenomen današnjice. Novi koncept kvaliteta predstavlja novu filozofiju poslovanja i življenja koja omogucuje dugorocan opstanak i razvoj. Kvalitet predstavlja vrlo kompleksan koncept u teoriji i praksi menadžmenta.
Operativni koncept TQM
Koncept kvaliteta, kao uređeni skup pojedinačnih delova u jednoj celini, čine organizacionu strukturu, odgovornosti, postupci, procesi i resursi potrebni za ostvarivanje upravljanja kvalitetom.
Definicija kvaliteta
Kvalitet je udovoljavanje zahtevima, kvalitet je želja kupaca, kvalitet znaci proizvoditi bez grešaka klijenti su istinske sudije o našem kvalitetu.
Razvoj teorije i prakse u oblasti kvaliteta
Funkcija kvaliteta evoluirala je i razvijala se u skladu sa razvojem proizvodnje. U dosadašnjem razvoju teorije i prakse funkcije kvaliteta poznate su sledece glavne faze; • Inspekcija kvaliteta • Prevencija kvaliteta • Obezbedenje kvaliteta
Više u Menadžment
Mrežni plan
- PLANIRANJE
- UNIVERZITET U SARAJEVU Fakultet za saobraćaj i komunikacije · Sarajevo
- 6 stranica
Sistemi upravljanja
- Mehatronika
- UNIVERZITET U SARAJEVU Muzička akademija · Banovici
- 18 stranica
Biznis plan apoteke “Pharmavita”
- Internacionalni Univerzitet Travnik · Travnik
- 15 stranica
Više u Skripte
Mrežni plan
- PLANIRANJE
- UNIVERZITET U SARAJEVU Fakultet za saobraćaj i komunikacije · Sarajevo
- 6 stranica
Python plan učenja
- VI
- Visoka škola 'CEPS-Centar za poslovne studije' u Kiseljaku · Sarajevo
- 5 stranica
Sistemi upravljanja
- Mehatronika
- UNIVERZITET U SARAJEVU Muzička akademija · Banovici
- 18 stranica