Odlomak

Operativni koncept totalnog upravljanja kvalitetom

Uvodna razmatranja o kvalitetu
Kvalitet je planetarni i društveni fenomen današnjice. Novi koncept kvaliteta predstavlja novu filozofiju poslovanja i življenja koja omogucuje dugorocan opstanak i razvoj. Kvalitet predstavlja vrlo kompleksan koncept u teoriji i praksi menadžmenta.
Operativni koncept TQM
Koncept kvaliteta, kao uređeni skup pojedinačnih delova u jednoj celini, čine organizacionu strukturu, odgovornosti, postupci, procesi i resursi potrebni za ostvarivanje upravljanja kvalitetom.
Definicija kvaliteta
Kvalitet je udovoljavanje zahtevima, kvalitet je želja kupaca, kvalitet znaci proizvoditi bez grešaka klijenti su istinske sudije o našem kvalitetu.
Razvoj teorije i prakse u oblasti kvaliteta
Funkcija kvaliteta evoluirala je i razvijala se u skladu sa razvojem proizvodnje. U dosadašnjem razvoju teorije i prakse funkcije kvaliteta poznate su sledece glavne faze; • Inspekcija kvaliteta • Prevencija kvaliteta • Obezbedenje kvaliteta

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari