PRODAJA I MENADŽMENT PRODAJE
Malo je poslovnih aktivnosti koja su izvorište tolikih dilema i moralnih rasprava kao prodaja. To ne iznenađuje, s obzirom na činjenicu da zahvaljujući prodaji mnogi ljudi zarađuju za život, na direktan ili indirektan način. Trgovački zanat je vezan za mnoge kontraverzne priče. Najčešće su to priče o bogaćenju, prevari i pohlepi. Čak i oni koji se prodajom neposredno ne bave dolaze u svakodnevni kontakt sa njom u svojstvu potrošača. Moguće je da baš zbog toga što je ne poznaju „iznutra“, mnogi ljudi imaju pogrešne i generalizovane stavove o prodaji i prodavcima. Iznenađujuće je to što veliki broj ovakvih pogrešnih predstava imaju i ljudi koji su proveli ceo radni vek u prodaji.
Na početku važno je prihvatiti činjenicu da prodaja i upravljanje prodajom, iako blisko povezane, nisu ista stvar. Ovo skriptu započećemo istraživanjem prirode i uloge prodaje i upravljanja prodajom u savremenim organizacijama i ispitivanjem nekih uvreženih mitova i pogrešnih predstava.
Takođe ćemo se baviti značajem razvoja prodaje, budući da se, kao što je slučaj sa drugim poslovnim funkcijama, od nje očekuje da se prilagođava i menja.
Više u Menadžment
Liderstvo, menadžment i organizaciono ponašanje
- Liderstvo u nastavi
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Učiteljski fakultet · Beograd
- 15 stranica
Organizacija događaja u hotelijerstvu-studija slučaja hotela “Hyatt Regency” Beograd
- Turističko poslovanje
- --- Srbija | Beograd --- · Beograd
- 37 stranica
Praktična nastava Eliksir Zorka mineralna đubriva d.o.o.
- Stručna praksa 1
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 11 stranica