Liderstvo
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio studenti.rs 06. novembar 2018. Prijavi dokument
Malo je poslovnih aktivnosti koja su izvorište tolikih dilema i moralnih rasprava kao prodaja. To ne iznenađuje, s obzirom na činjenicu da zahvaljujući prodaji mnogi ljudi zarađuju za život, na direktan ili indirektan način. Trgovački zanat je vezan za mnoge kontraverzne priče. Najčešće su to priče o bogaćenju, prevari i pohlepi. Čak i oni koji se prodajom neposredno ne bave dolaze u svakodnevni kontakt sa njom u svojstvu potrošača. Moguće je da baš zbog toga što je ne poznaju „iznutra“, mnogi ljudi imaju pogrešne i generalizovane stavove o prodaji i prodavcima. Iznenađujuće je to što veliki broj ovakvih pogrešnih predstava imaju i ljudi koji su proveli ceo radni vek u prodaji.
Na početku važno je prihvatiti činjenicu da prodaja i upravljanje prodajom, iako blisko povezane, nisu ista stvar. Ovo skriptu započećemo istraživanjem prirode i uloge prodaje i upravljanja prodajom u savremenim organizacijama i ispitivanjem nekih uvreženih mitova i pogrešnih predstava.
Takođe ćemo se baviti značajem razvoja prodaje, budući da se, kao što je slučaj sa drugim poslovnim funkcijama, od nje očekuje da se prilagođava i menja.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.