Ispitivanje karakteristika tkanina za specijalne namjene
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio joka84 25. jul 2022. Prijavi dokument
Udžbenik Trgovina i drugi kanali marketinga posvećen je proble- matici funkcionisanja učesnika u trgovinskim aktivnostima, ali i ukupnim kanalima marketinga, u savremenom poslovnom okruženju. Kao izuzetno značajna i dinamična privredna delatnost, trgovina, sa svojim karakteristikama i specifičnostima, predstavlja čestu temu broj- nih istraživanja na domaćem i međunarodnom tržištu. Takođe, ona je i generator ali i uzročnik brojnih promena, koje podstičuće utiču na delovanje savremenih poslovnih sistema.
Pored bližeg određenja pojma i karakteristika trgovine i kanala mar- ketinga u celini, u ovoj knjizi posebna pažnja je posvećena i dizajniranju uspešnih kanala marketinga, novim upravljačkim konceptima kao što su Customer Relationship Management, Knowledge Management i Customer Knowledge Management, kao i faktorima koji uzrokuju promene kako u bližem, tako i u daljem okruženju trgovinskih predu- zeća i drugih institucija u kanalima marketinga. Pomenuti koncepti savremenog poslovanja, u novijem globalnom okruženju, pokazali su se kao ključni za uspešno poslovanje svih institucija kanala marketinga, od proizvođača do maloprodavaca.
Namera autora, prilikom formiranja koncepta i pisanja ovog udžbe- nika, bila je da upozna čitaoce sa karakteristikama i prirodom onoga što se događa u savremenoj trgovini i kanalima marketinga, ali i onoga što, kao stručnjaci i istraživači, prepoznajemo kao aktuelne transformacione procese. Upravo zbog toga, značajan prostor izdvojen je za rasvetlja- vanje problematike digitalne transformacije u kanalima marketinga, za prikazivanje obeležja i prednosti digitalnog i e-mail marketinga u savremenom trgovinskom poslovanju, kao i za prikazivanje karakteri- stika i za analizu virtuelnih i elektronskih preduzeća koja čine značajan deo savremenih kanala marketinga.
Pored teoretskih postavki i objašnjenja, udžbenik prikazuje rezultate važnijih istraživanja sprovedenih na maloprodajnom tržištu Republike Srbije, na tržištu Evropske Unije, kao i na svetski značajnim tržištima. Takođe, udžbenik obiluje ilustracijama iz savremene poslovne prak- se, pitanjima i temama za diskusiju. Nakon svakog poglavlja knjige, nalaze se navedena pitanja za proveru znanja i razvijanje analitičkog i sistematičnog načina razmišljanja, kao i odabrani case-study mate- rijali, koji se direktno odnose na iznetu problematiku poglavlja. Mini studije slučaja omogućavaju čitaocima da dublje i detaljnije promišljaju izloženu problematiku, da lakše usvajaju prikazane teoretske postavke i ilustracije iznete u poglavlju.
Udžbenik Trgovina i drugi kanali marketinga namenjen je studenti- ma Poslovnog fakulteta u Beogradu, na predmetu Trgovina studijskog programa Poslovna ekonomija, i na predmetu Kanali marketinga stu- dijskog programa Marketing i trgovina. Nadamo se da će ova knjiga biti dobar osnov za sticanje bazičnih znanja iz oblasti trgovinskog poslovanja i poslovanja institucija kanala marketinga, ali i dragocen podsticaj za dalja proučavanja istraživanja navedenih oblasti, koje su među ključnim za buduće diplomirane ekonomiste.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio dejana1995 21. februar 2023.
Objavio joka84 24. maj 2022.
Objavio beca007 24. mart 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.