Kontinuitet i sukcesija
Objavio Kalina 18. april 2024.
Prezentacija, Skripte, Zaštita životne sredine
Objavio studenti.rs 19. april 2021. Prijavi dokument
Promene u okruženju i društvu, tehnologiji i ekonomskom razvoju utiču na sve reusurse Zemlje koji nisu bezgranični, na promene poslovanja i promene u potrebama i željama potrošača.
Potrošači postaju svesni uticaja koji mogu imati na zagadjenje, odnosno očuvanje okoline.
Dolazi do stvaranja segmenta ekološki odgovornih potrošača.
Nove aktivnosti oblikuju marketing koji se pilagodjava i nastaje zeleni marketing.
Zeleni marketing je oblik društvenog marketinga u kojem se proizvodi, usluge i sve marketinške aktivnosti oblikuju i provode uzimajući u obzir delovanje i uticaj koji mogu imati na okolinu i društvo u celini.
Takav proizvod ili usluga može biti sam po sebi ili proizveden na ekološki prihvatljiv način, kao što su: biti proizveden na održiv način,ne sadrži toksične materijale ili materije koje oštećuju ozonski omotač,može se reciklirati i/ili proizvesti iz recikliranih materijala,izrađeni od obnovljivih materijala (kao što su bambus, itd.),ne koristite prekomerno pakovanje,zasnovan da bude popravljiv.
Objavio Kalina 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Slavkotopalovic93 18. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.