Pojam i vrste učenja
Objavio anjetina0105 02. decembar 2024.
Prezentacija, Skripte, Zaštita životne sredine
Objavio studenti.rs 19. april 2021. Prijavi dokument
Promene u okruženju i društvu, tehnologiji i ekonomskom razvoju utiču na sve reusurse Zemlje koji nisu bezgranični, na promene poslovanja i promene u potrebama i željama potrošača.
Potrošači postaju svesni uticaja koji mogu imati na zagadjenje, odnosno očuvanje okoline.
Dolazi do stvaranja segmenta ekološki odgovornih potrošača.
Nove aktivnosti oblikuju marketing koji se pilagodjava i nastaje zeleni marketing.
Zeleni marketing je oblik društvenog marketinga u kojem se proizvodi, usluge i sve marketinške aktivnosti oblikuju i provode uzimajući u obzir delovanje i uticaj koji mogu imati na okolinu i društvo u celini.
Takav proizvod ili usluga može biti sam po sebi ili proizveden na ekološki prihvatljiv način, kao što su: biti proizveden na održiv način,ne sadrži toksične materijale ili materije koje oštećuju ozonski omotač,može se reciklirati i/ili proizvesti iz recikliranih materijala,izrađeni od obnovljivih materijala (kao što su bambus, itd.),ne koristite prekomerno pakovanje,zasnovan da bude popravljiv.
Objavio anjetina0105 02. decembar 2024.
Objavio anjetina0105 13. novembar 2024.
Objavio ivanica003 13. novembar 2024.
Objavio Andri0805 06. decembar 2024.
Objavio Milkica98 06. decembar 2024.
Objavio Stankoviccd 05. decembar 2024.
Objavio Milannce92p 02. decembar 2024.
Objavio aventurin 25. novembar 2024.
Objavio trujke 18. novembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.