Odlomak

Promene u okruženju i društvu, tehnologiji i ekonomskom razvoju utiču na sve reusurse Zemlje koji nisu bezgranični, na promene poslovanja i promene u potrebama i željama potrošača.
Potrošači postaju svesni uticaja koji mogu imati na zagadjenje, odnosno očuvanje okoline.
Dolazi do stvaranja segmenta ekološki odgovornih potrošača.
Nove aktivnosti oblikuju marketing koji se pilagodjava i nastaje zeleni marketing.
Zeleni marketing je oblik društvenog marketinga u kojem se proizvodi, usluge i sve marketinške aktivnosti oblikuju i provode uzimajući u obzir delovanje i uticaj koji mogu imati na okolinu i društvo u celini.
Takav proizvod ili usluga može biti sam po sebi ili proizveden na ekološki prihvatljiv način, kao što su: biti proizveden na održiv način,ne sadrži toksične materijale ili materije koje oštećuju ozonski omotač,može se reciklirati i/ili proizvesti iz recikliranih materijala,izrađeni od obnovljivih materijala (kao što su bambus, itd.),ne koristite prekomerno pakovanje,zasnovan da bude popravljiv.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Prezentacija

Više u Skripte

Više u Zaštita životne sredine

Komentari