E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Skripte, Obrazovanje, Pedagogija
Objavio Firgativ 02. septembar 2011. Prijavi dokument
UVOD
Tradicionalno pedagoško pitanje kako motivisati učenike se do skora smatralo irelevantnim za studente; preovladavalo je shvatanje da su studenti punoletni ljudi koji će sami odlučiti koliko i kako će učiti, da li će završiti fakultet ili ne. Istraživanja su pokazala da su motivacioni modeli univerzitetske nastave pedagoški veoma zanimljivi, da daju različite ali vrlo efikasne obrazovne ishode. Postoje neku univerzalni osnovi motivacije koji na specifičan način deluju kod skoro svakog čoveka. Poznato je da motivacija ima individualni karakter, ali isto tako da su svi ljudi “socijalne životinje” , te da su motivi kao što je socijalna promocija odnose na skoro svakog čoveka. Ti opšti ili univerzalni motivi nas ovde posebno interesuju u kontekstu odnosa studenta prema univerzitetskoj nastavi.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.