Liderstvo
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Zozo94 03. februar 2015. Prijavi dokument
Menadzment prodaje
Predmet Menadžment prodaje sastavni je deo akreditovanog studijskog programa „Marketing i trgovina“ na III godini Poslovnog fakulteta Univerziteta Singidunum u Beogradu. Ovo, prvo izdanje knjige, pruža celovit uvid u problematiku menadžmenta prodaje,njegovu osnovu i teorijske okvire, funkciju i značaj. U cilju sveobuhvatnosti i konzistentnosti materije u razmatranju poseban akcenat je stavljen na uticaj i važnost srodnih i bazičnih oblasti marketinga i menadžmenta
sagledanih pre svega sa trgovinskog aspekta.
Kako je implementacijom tržišne orjentacije akcenat stavljen na kupca, njegove potrebe i preferencije koje su podložne promenama i trendovima, i kako je za postizanje adekvatne tržišne pozicije potrebno zadovoljiti kupce bolje i uspešnije od konkurencije,pojam kupaca i aspekti njihovog ponašanja detaljno su obrađeni.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.