Menadzment prodaje
Menadzment prodaje
Predmet Menadžment prodaje sastavni je deo akreditovanog studijskog programa „Marketing i trgovina“ na III godini Poslovnog fakulteta Univerziteta Singidunum u Beogradu. Ovo, prvo izdanje knjige, pruža celovit uvid u problematiku menadžmenta prodaje,njegovu osnovu i teorijske okvire, funkciju i značaj. U cilju sveobuhvatnosti i konzistentnosti materije u razmatranju poseban akcenat je stavljen na uticaj i važnost srodnih i bazičnih oblasti marketinga i menadžmenta
sagledanih pre svega sa trgovinskog aspekta.
Kako je implementacijom tržišne orjentacije akcenat stavljen na kupca, njegove potrebe i preferencije koje su podložne promenama i trendovima, i kako je za postizanje adekvatne tržišne pozicije potrebno zadovoljiti kupce bolje i uspešnije od konkurencije,pojam kupaca i aspekti njihovog ponašanja detaljno su obrađeni.
Više u Menadžment
Skripta hotel
- hotelska preduzeća
- UNIVERZITET U PRIŠTINI - Ekonomski fakultet · Knjaževac
- 10 stranica
Mogućnosti inovacija u lokalnim samoupravama
- Strategijsko upravljanje novim tehnologijama
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Tehnolosko-metalurski fakultet · Bor
- 14 stranica
Uloga menadžmenta u inovacionim procesima
- menadžment
- 40 stranica
Više u Skripte
Ergonomičnost industrijskog dizajna
- industrijski dizajn
- UNIVERZITET U KRAGUJEVCU - Fakultet inžinjerskih nauka · Čačak
- 35 stranica
Ergonomija kao komponenta industrijskog dizajna
- industrijski dizajn
- UNIVERZITET U KRAGUJEVCU - Tehnički fakultet u Čačku · Čačak
- 34 stranica
Izrada klasične dnevne frizure
- /
- 11 stranica