Odlomak

Metodi za praćenje i merenje realne vrednosti robne marke: a) finansijsko-trţišni metod ,b) proizvodno-tržišni metod,c) upravljački (menadžment) metod.
Revitalizacija marke je preduzimanje aktivnosti marketinga usmerenih na povećanje obima prometa. Postiže se ili pronalaženjem novih tržišta ili primenom strategije geografske ekspanzije.
Repozicioniranje marke – poboljšanje samih karakteristika proizvoda sa ciljem repozicioniranja na tržištu. Vrši se: modernizacijom proizvodnje, uvođenjem novih tehnologija, poboljšanjem kvaliteta.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 12 stranica
  • Komercijalno poznavanje robe --
  • Školska godina: --
  • Prezentacija, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Leskovac,  Visoka poslovna škola strukovnih studija u Leskovcu   Leskovac

Više u Ekonomija

Više u Prezentacija

Više u Skripte

Komentari