Odlomak

Viral marketing

Viral marketing opisuje strategiju koja podstiče pojedinca da marketinšku poruku prosledi dalje, bilo da se radi o spotu, slici, tekstu ili drugom…
Viralni marketing( „od usta do usta“) je jednostavno rečeno  vrsta marketinga u kome se reklame odnosno informacije prenose online,dobrovoljno od strane samih korisnika.
Sličnost marekting strategije i širenja bioloških virusa.
Da bi “virus” zaživeo potrebno je da u nekoj grupi dostigne kritičnu masu (obori imunitet) tako da “inficirani” preuzimaju posao daljeg marketiranja poizvoda.

Ako prijatelji ostvare kupovinu, primarni izvestilac ima pravo na popust pri kupovini proizvoda ili usluge.
Cilj marketara je da kreiraju uspešan viralni program i da identifikuju pojedince sa visokim potencijalom društvenih medija i da kreiraju poruke tako da segmentiraju populaciju i sa visokom verovatnoćom da ih preotmu od konkurencije.
Izuzetna prednost viralnog marketinga jeste da poruka ili vest dolazi od poznate osobe, a ne od nekog nepoznatog. Pošto se preporuka bez prepoznatljivog spoljneg uticaja izgovara, deluje mnogo iskrenije i verodostojnije. Na ovaj način svaki korisnik Interneta (Weba) postaje besplatan pomoćnik prodaje.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Skripte

Komentari