Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR, Sociologija
Objavio studenti.rs 08. jun 2017. Prijavi dokument
U marketingu, brand je simboličko utjelovljenje svih informacija povezanih sa tvrtkom, proizvodom ili uslugom. Brand uključuje ime, logo i različite simbole koje odlikuje prepoznatljivost. „Brandovi su osvojili prostor kolektivne svijesti, upravljaju njime po svojoj volji i pretvaraju ljude u lobotomizirane potrošače. Njihova nazočnost je toliko nametljiva da oni postaju primjer stvarne Moći.”(Baricco A., (2002.), “Next”). Oni su sveprisutni i u sustavima otvorenog tržišta ih je nemoguće izbjeći.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Andri0805 13. mart 2024.
Objavio Studentsoc04 12. januar 2024.
Objavio natasastefan32 12. januar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.