Odlomak

Strategija predstavlja racionalno reagovanje organizacije na događaje iz njene sredine u kojoj ona obavlja svoju osnovnu – poslovnu i širu društvenu misiju. Polazeći od sistematske analize i predviđanja faktora sredine organizacije i na tim osnovama njene utvrđene vizije, misije i ciljeva, formulisanje strategije predstavlja, najkraće rečeno, izbor osnovnih puteva i načina za ostvarenje tako definisanih ciljeva i misije organizacije. Dakle, formulisanje strategije obuhvata utvrđivanje različitih puteva (načina), odnosno različitih strategijskih opcija (njihovo generisanje, vrednovanje i selekciju) za ostvarenje (realizovanje) misije i ciljeva organizacije. Odvijanje biznisa je “poput bojnog polja, cilj strategije je da proizvede najpovoljnije uslove za jednu stranu, tačno procenjujući pravi trenutak za napad ili povlačenje, uvek korektno određujući granice kompromisa” .

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 12 stranica
  • Strategijski menadžment Prof Dr Ivica Nikolic
  • Školska godina: Prof Dr Ivica Nikolic
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Srem. Kamenica,  UNIVERZITET EDUCONS - Fakultet za uslužni biznis  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari