Odlomak

1. Uvod

Etika u marketingu je tema koja otvara niz različitih pitanja i područje čije značenje raste. Mada se većina preduzeća u svom delovanju ponaša u skladu s propisima i zakonima, ipak se nekima od njih događa da se ponašaju na društveno neprihvatljiv način. Veliki broj incidenata u marketingu poput lažnog oglasa, zbunjujuće ambalaže, problematičnog ponašanja u prodaji, manipulacije, korupcije, zagađivanja, dovelo je u pitanje prihvatljivost i korisnost nekih marketinških aktivnosti za društvo.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 11 stranica
  • Etika i komunikacija dr Zoran Jokić
  • Školska godina: dr Zoran Jokić
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Šabac,  Visoka tehnološka škola strukovnih studija u Šabcu  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari