Odlomak

Menadžment znanja

  • Kompanija je uspešna i dobra onoliko koliko su dobri i uspešni pojedinci u njoj.
  • Menadžment znanja (Knowledge management – KL) je novi interdisciplinarni model koji u svom fokusu ima znanje unutar organizacije.
  • Menadžment znanja – jedinstvo tri komponente: ljudi, procesa i tehnologije i koji prolazi kroz faze: stvaranje znanja (Creation), osvajanje znanja (Capture), čuvanje znanja (Storing), podela znanja sa drugima (Sharing) i primena znanja (Application).
  • Ljudi: Da li su ljudi motivisani da kreiraju, dele i koriste znanje? Da li su ljudi inspirisani za inovacije?
  • Procesi: Kako pojedine procese adaptirati tako da podrže ljude u kreiranju, deljenju i primeni znanja?
  • Tehnologija: Pomaže u povezivanju informacija i ljudi, i ljudi međusobno. Mora biti prilagođena ljudima i procesima stvaranja, deljenja i primeni ljudskog znanja.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Skripte

Komentari