Menadžment znanja
Menadžment znanja
- Kompanija je uspešna i dobra onoliko koliko su dobri i uspešni pojedinci u njoj.
- Menadžment znanja (Knowledge management – KL) je novi interdisciplinarni model koji u svom fokusu ima znanje unutar organizacije.
- Menadžment znanja – jedinstvo tri komponente: ljudi, procesa i tehnologije i koji prolazi kroz faze: stvaranje znanja (Creation), osvajanje znanja (Capture), čuvanje znanja (Storing), podela znanja sa drugima (Sharing) i primena znanja (Application).
- Ljudi: Da li su ljudi motivisani da kreiraju, dele i koriste znanje? Da li su ljudi inspirisani za inovacije?
- Procesi: Kako pojedine procese adaptirati tako da podrže ljude u kreiranju, deljenju i primeni znanja?
- Tehnologija: Pomaže u povezivanju informacija i ljudi, i ljudi međusobno. Mora biti prilagođena ljudima i procesima stvaranja, deljenja i primeni ljudskog znanja.
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Ekonomija
Rezultati rada
- Osnovi ekonomije
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 17 stranica
Akcionarsko društvo – Pojam, karakteristike, način donošenja
- Ekonomija
- Visoka ekonomska škola strukovnih studija u Peći sa privremenim sedištem u Leposaviću · Leposavić
- 13 stranica
Ortačko društvo
- Privredno pravo
- 11 stranica
Više u Skripte
Virtuelna komunikacija i kultura
- Komunikacija i kultura
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju · Beograd
- 6 stranica
Rezultati rada
- Osnovi ekonomije
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 17 stranica
Didaktika
- Didaktika
- Univerzitet 'Bijeljina' · Bijeljina
- 18 stranica