Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio teaap 20. maj 2012. Prijavi dokument
U V O D
Ponašanje potrošača je jedna od centralnih kategorija u upravljanju marketingom. Precizno, pravovremeno i kontinuirano praćenje procesa kupovine, identifikovanje faktora u tom procesu i razlikovanju između posebnih vrsta odluka u kupovini su od esencijalnog značaja za uspeh svakog preduzeća.
Bez obzira na značaj prepoznavanja ostalih eksternih elemenata od uticaja na uspeh preduzeća kao što su:
Ponašanje potrošača je onaj završni čin koji obeležava uspeh ili neuspeh marketing programa preduzeća.
Uspeh će se pokazati samo kroz reakciju potrošača, u vidu prihvatanja proizvoda i njegove povremene ili kontinuirane kupovine. Odgovor na pitanje šta opredeljuje povremenu i/ili kontinuiranu kupovinu konkretnog proizvoda, sadržan je u razumevanju procesa odlučivanja o kupovini od strane potrošača. Problem je što taj proces nije linearan odnosno jednoznačan i vrlo često se razlikuje od pojedinca do pojedinca ili između pojedinih grupa potrošača. Kao što kaže jedan direktor preduzeća: Sve smo uradili kako treba, istražili tržište, projektovali i dizajnirali odgovarajuće proizvode, odredili povoljnu cenu, stavili ga na raspolaganje kupcima u velikoj mreži prodavnica, obezbedili garancije i servis. I nakon svega, ljudi ne kupuju naš proizvod.
Šta može biti objašnjenje za neodgovarajuću prodaju?
Sigurno da među mnogobrojnim tumačenjima osnovni uzrok treba tražiti u nerazumevanju preduzeća za motive ponašanja potrošača u kupovini. Oni mogu biti u neprepoznavanju osnovnih potreba potrošača, nerazumevanju motiva za kupovinu, u oskudnosti potrebnih informacija, nepoznavanju konkurencije ili jednostavno u neidentifikovanju glavnog razloga za kupovinu proizvoda. Taj razlog može biti poverenje u marku ili proizvođača, tradicija, cena, uticaj porodice ili nešto drugo.
Drugi direktor kaže: Potrošači se stvarno ponašaju nerazumno, čak i glupo. Naš proizvod je najmanje istog kvaliteta, pa i bolji od konkurentskog, a cena je za 30% niža. Uprkos tome, naša prodaja je niža za 50% od najbližeg konkurenta.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.