ANALIZA NIVOA USLUGE na odseku I

Ako vrednosti V2012 = 73 (km/h) i V2032 = 69 (km/h) uporedimo sa tabličnim vrednostima po Nivoima Usluge za planinski teren vidi sa da ja Nivo Usluge po kriterijumu brzine u 2012.god., NU”B”, a u 2032.god., NU”D”
Po kriterijumu q/C u 2012.god., dobija se NU”C”, a u 2032.god., NU”D”.

Iz napred navedenog sledi zaključak da je na I odseku u 2012.god. Nivo Usluge između B i C, a u ciljanoj 2032.god . nivo usluge D , pa kako nije dostignut Nivo Usluge “E” u segmentu brzine zaključak je da nije potrebna dodatna traka za spora vozila .

 

 

 

 

ANALIZA NIVOA USLUGE na odseku III

Ako vrednosti V2012 = 73 (km/h) i V2032 = 69 (km/h) uporedimo sa tabličnim vrednostima po Nivoima Usluge za planinski teren vidi sa da ja Nivo Usluge po kriterijumu brzine u 2012.god., NU”B”, a u 2032.god., NU”D”
Po kriterijumu q/C u 2012.god., dobija se NU”C”, a u 2032.god., NU”D”.

Iz napred navedenog sledi zaključak da je na III odseku u 2012.god. Nivo Usluge između B i C, a u ciljanoj 2032.god . nivo usluge D , pa kako nije dostignut Nivo Usluge “E” u segmentu brzine zaključak je da nije potrebna dodatna traka za spora vozila .

 

Prijavi se