Odlomak

Tumačeći tržišnu privredu kao prostor u kome privredni subjekti sami odlučuju- šta, kako i koliko i za koga će se proizvoditi. Znajuči da ti privredni subjekti donose sve ekonomske odluke od značaja za privredni život u zavisnosti od stanja na tržištu, spoznajemo ceo novi svet finansijske i ekonomske logike, svet računovodstva kao jezika poslovnog komuniciranja.

Današnji profesionalni računovođa, polazeći od činjenice da je osnova­ni zadatak strateškog menadžmenta identifikovanje misije i ciljeva korpo­rativnog preduzeća, kontinualno (na neograničeni vremenski period) i uvek u tržišnom okruženju (pod prinudom promena i stalnih prilagođavanja uslovima konkurencije), treba, pored posedovanja računovodstvenih veština i znanja, istovremeno i simultano da bude i preduzetnik, finansijski analitičar, globalni teoretičar, analitičar tržišta, vešt prodavač, dobar komunikator, sposoban pregovarač i specijalista za odnose sa javnošću, isto tako dobro kao i generalni menadžer.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 7 stranica
  • Računovodstvo prof.dr Slobodan V.Vidaković
  • Školska godina: prof.dr Slobodan V.Vidaković
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Novi Sad,  F@M Fakultet za menadžment, Novi Sad  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari