Odlomak

Privredno društvo “SAGITTARIUS” doo iz Subotice bavi se prodajom kancelarijskog materijala, proizvodnjom i štampom koverata. Po svom pravnom obliku organizovanja preduzeće je društvo sa ograničenom odgovornošću, može da se pohvali izuzetnom ponudom i povoljnim cenama koverata kada, baveći se pretežnom delatnošću, u prodaju plasira sopstveni proizvod.

ISTORIJAT I RAZVOJ ORGANIZACIJE

Preduzeće “SAGITTARIUS” doo je osnovano 2001.g. obavljajući pretežnu delatnost, trgovinu kancelarijskim materijalom na veliko, u sopstvenom prostoru i sa svega dva zaposlena, od kojih je jedan, svakako, osnivač Zoran Kuljić.
OSNOVNI PODACI O PREDUZEĆU
Poslovno ime SAGITTARIUS doo za trgovinu
Pravni status preduzeća Društvo sa ograničenom odgovornošću
Sedište Subotica, Rudić ulica 2
Matični broj 08715840
Šifra delatnosti 4690
PIB 100960325
Osnivač i direktor Zoran Kuljić
Godina osnivanja 2001. godina
Pretežna delatnost Trgovina kancelaijskim materijalom na veliko

Vizija – proširiti delokrug svog rada i poslovanja osvajanjem tržišta, pre svega kvalitetnom ponudom i prihvatljivim cenama

Misija – obezbeđivanje kvalitetne usluge i ostvarivanje stalnog unapređenja poslovanja na zadovoljstvo klijenata i zaposlenih

Cilj – proizvodnja koverata i specijalizovati se za proizvodnju koverata za mašinsko insertovanje

Za ostvarenje svoje vizije, misije i ciljeva opredeljuje se za trgovinu fotokopir papira i tonera za štampače jer su isti bili izuzetno traženi, a sa druge strane postojala je mogućnost nabavke po povoljnim uslovima, samim tim i ponuda je bila izuzetno prihvatljiva za veliki broj kupaca.

„SAGITTARIUS“ doo ima viziju da proširi delokrug svoga rada i poslovanja osvajanjem tržišta, pre svega kvalitetnom ponudom i prihvatljivim cenama, a misija je obezbeđivanje kvalitetne usluge i ostvarivanje stalnog unapređenja poslovanja na zadovoljstvo klijenata i zaposlenih.

Preduzeće je 2004.g., a na osnovu prethodnog uspešnog poslovanja, stvorilo uslove za proširenje, te proširuje tržište otvarajući ogranke u Novom Sadu i Kuli zbog čega se povećava i broj zaposlenih radnika. Ogranci posluju u iznajmljenim poslovnim prostorima, uspešno osvajajući tržište i pored mnogo veće konkurencije.

U narednih nekoliko godina preduzeće je poslovalo stabilno bez prevelikih turbulencija, broj zaposlenih se povećao na 18. Izuzetan uspeh je ostvarivalo učestvujući na mnogobrojnim tenderima i sklapanju ugovara po istim, jer je, prvenstveno, zbog urednih izmirivanja obaveza prema dobavljačima ostvarivalo dodatne rabate koji su omogućavali ponudu po izuzetno povoljnim cenama za većinu artikala kojima trguje. U tom periodu uveden je međunarodni sistem kvaliteta, ISO 9001.

Takva situacija je trajala je do 2009.g. kada je preduzeće zapalo u manje finansijske probleme koji nastaju kao posledica loše naplate usled sveukupne krize koja zahvatila Evropu i Srbiju. Kao posledica svega ovoga preduzeće je moralo da suzi asortiman kancelarijskog materijala, a to dovodi do smanjene ponude, odnosno prometa, što prouzrokovalo otpuštanje 4 radnika.

Danas posluje u Subotici i u tri ogranka: Novi Sad, Kula i Čačak.

Poslovanje sa postojećim kupcima počinje narudžbom od strane kupca koju nam kupac upućuje mailom ili telefonom, i to, u najvećem broju slučajeva, sa naznakom hitno. Po prijemu, ista se prosleđuje u komercijalni sektor gde komercijalista izda nalog magacioneru da izdvoji naručenu robu, koji po obavljenom poslu vraća povratnu informaciju i komercijalista ispostavlja fakturu po već unapred dogovorenim cenama. Fakturu i pripremljenu robu vozač dostavlja na adresu kupca.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari