Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio Zhonsa 21. avgust 2013. Prijavi dokument
Uvod
Strategijski menadžment je proces pomoću koga menadžeri formulišu i primenjuju strategije, kojima će se omogućiti da se dostizanje strateških ciljeva optimalizuje u datim uslovima okruženja i samog preduzeća. Strategijski menadžment (upravljanje) u najširem smislu se može definisati kao svesno usmeravanje poslovnog sistema u skladu sa njegovim relevantnim okruženjem. To znači da je osnovni smisao strategijskog menadžmenta obezbeđenje uspešnog funkcionisanja svakog, pa i saobraćajnog preduzeća u promenljivim uslovima poslovanja.
Analize strategijskog menadžmenta (SWOT, BPEST, BENDŽMARKING, PORTFOLIO MODELI, METOD SCENARIJA) pomažu preduzeću da otkrije svoje šanse i prednosti, kao i uticaj spoljašnjih faktora na poslovanje preduzeća. Svaka analiza koristi drugačije metode za prepoznavanje dobrih i loših uticaja, pri čemu negativne odbacuje, a pozitivne zadržava i koristi ih za unapređenje svog poslovanja.
SWOT analiza omogućava preduzeću da indetntifikuje koje su mu glavne prednosti (snage) i nedostaci (slabosti) i kakve su mu šanse (mogućnosti) i koja su ograničenja-prepreke (pretnje) u realizaciji ciljeva. Na taj način pomoću SWOT analize može se utvrditi i strateška pozicija preduzeća, koje mu strategije najviše odgovaraju i da li ih može adekvatno primeniti.
Kako bi uspešnije savladala i objasnila budućnost u kompaniji “Henkel – Srbija”, moram selektivno i detaljno da pristupim ovom radu. Zato ću ceo postupak obraditi kroz nekoliko poglavlja, a ona su: Drugo poglavlje govori o samoj metodi i definiciji Swot analize. U trećem poglavlju dati su opšti podaci o preduzeću i njegovoj istoriji. Četvrto poglavlje predstavlja primenu Swot analize na preduzeće ,,Henkel Srbija’’. Na kraju, takođe u četvrtom poglavlju, data je strategija za koju mislim da je najpogodnija za uspešno poslovanje preduzeća u budućnosti.
BPEST analiza se koristi za stratešku analizu okoline pri čemu se analiziraju osnovni faktori koji značajno utiču na poslovanje i razvoj preduzeća kao što su: politički, ekonomski, socijalni, poslovni i tehnološki faktori, odnosno njihovi uticaji.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.