Odlomak

Osnovne postavke i karakteristike pokreta za kvalitet na kraju XX veka su:
• Kvalitet je postao posao svih
• Unapređenje kvaliteta je strategija, a ne merljivi cilj
• Prava i jedina mera kvaliteta je zadovoljstvo kupaca
• Konkurencija pospešuje unapređenje kvaliteta
• Kvalitet se ostvaruje kroz partnerstvo
• Kvalitet je najefikasnija marketinška poruka današnjice

Nivoi implementacije filozofije kvaliteta: Da bi orijentacija na kvalitetu postala integralni deo kulture organizacije u celini, potrebno je da se nova filozofija kvaliteta implementira u sve procese organizacije.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 21 stranica
  • Upravljanje kvalitetom -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Zrenjanin,  Tehnički fakultet Mihajlo Pupin, Zrenjanin  

Više u Ekonomija

Više u Skripte

Komentari