Odlomak

Jedan on najvećih izazova u području strategijskog planiranja marketing aktivnosti jeste razvoj novog proizvoda. Razvoj novog proizvoda predstavlja aktivnost strategijskog karaktera, jer su implikacije njegovog razvoja na poslovanje kompanije dugoročne.

Kada organizacija pažljivo segmentira tržište, izabere svoje ciljne potrošače, indentifikuje njihove potrebe i definiše strategiju pozicioniranja na tržištu, u boljoj je mogućnosti da razvije novi proizvod.

Marketing eksperti imaju glavnu ulogu u procesu razvoja novog proizvoda, indetifikovanjem i procenom ideja o novom proizvodu, sarađujući sa ostalim zaposlenima u svakoj fazi razvoja.

 

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 10 stranica
  • Promocija dr.Jovanka Vukmirović
  • Školska godina: dr.Jovanka Vukmirović
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet organizacionih nauka  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari