Konstrukcija helikoptera
Objavio Lulllea 19. februar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Mašinstvo
Objavio LejlaRas 01. februar 2016. Prijavi dokument
Rezime
Ovaj izum se u principu odnosi na mogućnost prenosa ili detaljniji mehanički
način promene pravca kretanja transportnih vozila kada postoji mogućnost izbora
promene pravca – razvodni uređaj.
U prošlosti, postojali su razni načini promene pravca vozila, međutim nijedan od
njih nije zadovoljavao kriterijume stabilnosti vozila zbog odnosa između putanje
kretanja ili koloseka i vođice ili nosivih točkova vozila.
1. Uvod
Cilj ovog izuma je da obezbedi nov, poboljšan način izbora i promene pravca
kretanja vozila duž njegove putanje. Još jedan bitan detalj ovog izuma je da omogući
adaptaciju razvodnog mehanizma kada se vozila kreću po I profilnoj gredi ili na
visećoj jednošinskoj pruzi.
Kao dodatni cilj izuma je da omogući elektronsku kontrolu razvodnog mehanizma.
2. Opis tehničkog rešenja
Sposobnosti i prednosti sadašnjeg izuma će biti uočljivi tokom sledećeg opisa uz
dodatne priložene slike.
Slika 1 prikazuje prethodno poznavanje razvodnih uređaja gde transportno vozilo
koje se sastoji od putničke kabine 1 okačene nosačima 2 na noseću gredu ili šinu
V. Nosači 2 se protežu ka gore od kabine 1 premu nosećoj gredi B koju obuhvataju sa
obe strane i imaju točkiće 3 koji su instalirani na krajevima i okrenuti su ka
unutrašnjosti i kreću se po dnu noseće grede.
Vozilo se pokreće sa mehanizmom koji je povezan sa spojnicom 4 koja može da bude
sačinjena od lančanika ili kaiša i napaja se elektromotorom 5 koji je instaliran
na krovu kabine 1. Električna energija potrebna za napajanje elektromotora 5 se
doprema preko šina koje su pod strujnim naponom 6, šine 6 su aktivirane
električnim dodirnim površinama na klizačima 7 postavljenim na vozilo A.
Noseća konstrukcija V se sastoji od I profilne viseće jednošinske pruge 8 okačene
na lučne stubove nosače 9. I profilna jednošinska pruga je napravljena sa
vertikalnim kanalom 10 koji horizontalno povezuje strukturalna ojačanja 11 na
vrhu i onaj na dnu 12 koji ujedno i nosi teret. Nosači 2 se protežu sa obe strane
jednošinske pruge 8, dok su točkići 3 oslonjeni i rotiraju se po donjem ojačanju 12
koje se prostire sa obe strane centalnog kanala 10.
Objavio Lulllea 19. februar 2024.
Objavio jovanlukovic1999 16. januar 2024.
Objavio AdamUb 27. decembar 2023.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.